Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Мінекономіки назвало топ проблем для бізнесу

21.04.2025

В телеграм-каналі Н. Южаніна повідомляє про результати зворотного зв’язку від підприємців з усіх регіонів України на платформі «Пульс», які узагальнило Мінекономіки: 

  • високий рівень податкового навантаження; 
  • непередбачувані дії держави та регуляторних органів; 
  • адміністративний тиск та бюрократія у відносинах з держорганами; 
  • непрогнозованість розвитку ситуації в Україні та на внутрішньому ринку; 
  • блокування податкових накладних. 

Бізнес оцінює взаємодію з держорганами, повідомляє про бар’єри та пропонує рішення. 

Станом на 16.04.2025: 

  • зібрано понад 60 000 оцінок від бізнесу; 
  • проаналізовано більше 7 500 коментарів, з яких 17 % містять конкретні пропозиції. 

Серед найбільш згадуваних органів: 

  • Державна податкова служба – 2 518 оцінок; 
  • Міністерство фінансів – 833; 
  • правоохоронні органи – 265; 
  • Міністерство економіки – 125. 

Топ-5 регіонів за кількістю оцінок: 

  • м. Київ – 11 218; 
  • Дніпропетровська обл. – 5 350; 
  • Київська обл. – 4 725; 
  • Львівська обл. – 3 973; 
  • Харківська обл. – 3 944. 

«Нажаль, і тут податкова лідирує, а блокування ПН/РК не сходить з топ-проблем у державі» – зауважує Южаніна. 

17 квітня Комітет ВРУ з питань економічного розвитку провів робочу нараду з питання удосконалення роботи онлайн-платформи «Пульс», на якій обговорювали «поточні результати роботи онлайн-платформи «Пульс», найбільш проблемні питання, які турбують бізнес, можливі шляхи удосконалення взаємодії органів влади з бізнесом, а також пріоритетний перелік проблем бізнесу, до вирішення яких може бути залучена законодавча гілка влади». 

«Скажу коротко – чіткої концепції куди рухатись і що робити з численними скаргами/пропозиціями немає, але було окреслено таке: 

  • ідея № 1 – направляти отримані від бізнесу звернення/скарги/пропозиції до територіальних ОДА. Тобто створення інструменту для  направлення до обласних адміністрацій, якщо можна вирішити на регіональному рівні; 
  • ідея № 2 – генерування (мабуть це буде робити ШІ) на базі отриманих від бізнесу звернень/скарг/пропозицій бізнес-петицій. 

А що далі? І це все?» – інформує депутатка. 

«По кількості оцінок від ФОП бачимо наскільки бізнес хоче бути почутим і щоб їх проблемні питання вирішувались, чого робота платформи поки не передбачає. 

Час покаже наскільки цей інструмент стане ефективним у вирішенні питань» – підсумовує народна обранниця. 

Н. Южаніна


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
19.06.2025
Перевірка обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності
За результатами перевірок упереджено здійснення страхових виплат за необґрунтовано виданими та продовженими листками непрацездатності на загальну суму 46,7 тис. грн та відшкодовано закладами охорони здоров’я неправомірно виплачених страхових коштів на суму 59,5 тис. грн. Більше за темою: Ліка...
18.06.2025
В Україні створять Виплатну агенцію для підтримки агросектору за стандартами ЄС
Виплатна агенція – державна інституція, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європейського Союзу. В Україні розпочато створення Виплатної агенції – державної інституції, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європ...
18.06.2025
Декларація справедливого та розсудливого адміністрування: що це та яка користь для бізнесу
Міністерство юстиції підтримало Декларацію справедливого та розсудливого адміністрування для кращих відносин із бізнесом. Віцепрем’єрка з євроінтеграції – Міністерка юстиції України Ольга Стефанішина провела робочу зустріч з Бізнес-омбудсменом України Романом Ващуком для обговорення Декл...
Кращі матеріали