Мінекономіки назвало топ проблем для бізнесу
В телеграм-каналі Н. Южаніна повідомляє про результати зворотного зв’язку від підприємців з усіх регіонів України на платформі «Пульс», які узагальнило Мінекономіки:
- високий рівень податкового навантаження;
- непередбачувані дії держави та регуляторних органів;
- адміністративний тиск та бюрократія у відносинах з держорганами;
- непрогнозованість розвитку ситуації в Україні та на внутрішньому ринку;
- блокування податкових накладних.
Бізнес оцінює взаємодію з держорганами, повідомляє про бар’єри та пропонує рішення.
Станом на 16.04.2025:
- зібрано понад 60 000 оцінок від бізнесу;
- проаналізовано більше 7 500 коментарів, з яких 17 % містять конкретні пропозиції.
Серед найбільш згадуваних органів:
- Державна податкова служба – 2 518 оцінок;
- Міністерство фінансів – 833;
- правоохоронні органи – 265;
- Міністерство економіки – 125.
Топ-5 регіонів за кількістю оцінок:
- м. Київ – 11 218;
- Дніпропетровська обл. – 5 350;
- Київська обл. – 4 725;
- Львівська обл. – 3 973;
- Харківська обл. – 3 944.
«Нажаль, і тут податкова лідирує, а блокування ПН/РК не сходить з топ-проблем у державі» – зауважує Южаніна.
17 квітня Комітет ВРУ з питань економічного розвитку провів робочу нараду з питання удосконалення роботи онлайн-платформи «Пульс», на якій обговорювали «поточні результати роботи онлайн-платформи «Пульс», найбільш проблемні питання, які турбують бізнес, можливі шляхи удосконалення взаємодії органів влади з бізнесом, а також пріоритетний перелік проблем бізнесу, до вирішення яких може бути залучена законодавча гілка влади».
«Скажу коротко – чіткої концепції куди рухатись і що робити з численними скаргами/пропозиціями немає, але було окреслено таке:
- ідея № 1 – направляти отримані від бізнесу звернення/скарги/пропозиції до територіальних ОДА. Тобто створення інструменту для направлення до обласних адміністрацій, якщо можна вирішити на регіональному рівні;
- ідея № 2 – генерування (мабуть це буде робити ШІ) на базі отриманих від бізнесу звернень/скарг/пропозицій бізнес-петицій.
А що далі? І це все?» – інформує депутатка.
«По кількості оцінок від ФОП бачимо наскільки бізнес хоче бути почутим і щоб їх проблемні питання вирішувались, чого робота платформи поки не передбачає.
Час покаже наскільки цей інструмент стане ефективним у вирішенні питань» – підсумовує народна обранниця.
Н. Южаніна
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу