Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Матриця тайм-менеджменту

Редакція

28.11.2016 750 0 0

Питання правильної організації свого часу завжди є актуальним. Час – це один із ресурсів, яким неможливо збагатитися протягом життя. І якщо ви маєте такий ресурс, то вам лишається лише раціонально його використовувати. Це можливо при правильній розстановці своїх пріоритетів.

Для того щоб оптимально використовувати свій час, варто звернути увагу на матрицю тайм-менеджменту. Наша діяльність залежить від основних двох факторів: терміновість та важливість. Термінова справа – це така, яка вимагає вашої уваги вже в ту хвилину. Найкращим прикладом є телефонний дзвінок, який завжди є пріоритетним, та завжди забирає вашу увагу від інших справ. Важливість задачі пов’язується із результатом, який вона може принести. Відповідно цих два фактори формують матрицю тайм-менеджменту, яка складається із чотирьох секторів.

І сектор складається із справ, які є важливими і терміновими. Переважно у ньому знаходяться нагальні та проблемні справи, яким зразу приділяється час. Проте на ньому не варто зосереджувати велику увагу, тому що він може поглинути увесь ваш час.

ІІ сектор займають задачі, які є нетермінові, проте важливі. Тут мають місце справи, які підживлюють ваші можливості, які сприяють вашому розвитку, та ті до яких досить рідко доходять руки.

ІІІ сектор – це справи, які є термінові, проте не важливі. Вони не націлені на отримання результату тому й не несуть його.

IV сектор складається з нетермінових та неважливих справ. Переважно його займають пожирачі часу. Тому досить шкідливо приділяти йому велику увагу.

Для того, щоб ефективно керувати своїм особистим часом навчіться робити центром розподілу уваги сектор ІІ. Це дозволить вам налаштуватися не на проблему, а на ваші можливості, отримати хороший результат та раціонально використати свій ресурс – час.

Джерело: http://biznesoblast.com/biznes/59963/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали