Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Матриця тайм-менеджменту

28.11.2016

Питання правильної організації свого часу завжди є актуальним. Час – це один із ресурсів, яким неможливо збагатитися протягом життя. І якщо ви маєте такий ресурс, то вам лишається лише раціонально його використовувати. Це можливо при правильній розстановці своїх пріоритетів.

Для того щоб оптимально використовувати свій час, варто звернути увагу на матрицю тайм-менеджменту. Наша діяльність залежить від основних двох факторів: терміновість та важливість. Термінова справа – це така, яка вимагає вашої уваги вже в ту хвилину. Найкращим прикладом є телефонний дзвінок, який завжди є пріоритетним, та завжди забирає вашу увагу від інших справ. Важливість задачі пов’язується із результатом, який вона може принести. Відповідно цих два фактори формують матрицю тайм-менеджменту, яка складається із чотирьох секторів.

І сектор складається із справ, які є важливими і терміновими. Переважно у ньому знаходяться нагальні та проблемні справи, яким зразу приділяється час. Проте на ньому не варто зосереджувати велику увагу, тому що він може поглинути увесь ваш час.

ІІ сектор займають задачі, які є нетермінові, проте важливі. Тут мають місце справи, які підживлюють ваші можливості, які сприяють вашому розвитку, та ті до яких досить рідко доходять руки.

ІІІ сектор – це справи, які є термінові, проте не важливі. Вони не націлені на отримання результату тому й не несуть його.

IV сектор складається з нетермінових та неважливих справ. Переважно його займають пожирачі часу. Тому досить шкідливо приділяти йому велику увагу.

Для того, щоб ефективно керувати своїм особистим часом навчіться робити центром розподілу уваги сектор ІІ. Це дозволить вам налаштуватися не на проблему, а на ваші можливості, отримати хороший результат та раціонально використати свій ресурс – час.

Джерело: http://biznesoblast.com/biznes/59963/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали