Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як зареєструватися на веб-порталі електронних послуг ПФУ

28.11.2017

Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України www.portal.pfu.gov.ua.

Кожному громадянину доцільно періодично перевіряти стан своєї пенсійної справи, отримавши відповіді на такі запитання: "Чи сплачує за мене роботодавець кошти до Пенсійного фонду?", "Чи вірно відображаються мої індивідуальні дані та обліковується моя заробітна плата в органах Пенсійному фонду?", "Який страховий стаж я здобув?".

За допомогою веб-порталу зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду. При цьому веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Після проходження відповідної процедури реєстрації, коло електронних послуг значно розширюється, громадянам надаються такі  можливості:

– отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку, починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);

– отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

– формування запитів на попередню підготовку документів;

– можливість подачі скарг;

– запис на прийом до фахівців Фонду.

                           Передбачено два способи реєстрації:

 I. За заявою:

1) Для цього необхідно особисто відвідати орган ПФУ, написати заяву. Внесені у заяву відомості перевіряються фахівцем Фонду, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам видається розписка про одержання заяви та "реєстраційний код", необхідний для реєстрації на веб-порталі.

2) Зайти на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибрати пункт меню "Реєстрація" в закладці "Реєстрація за заявою". Заповнити реєстраційну форму. Логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.

3) Після реєстрації на введену Вами електронну адресу надійде лист для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації Ви отримаєте повідомлення веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

II. Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП):

Зайти на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет. На екранній формі "Вхід" в закладці "За ЕЦП" можна ознайомитися зі списком АЦСК (Акредитованих центрів сертифікації ключів), ЕЦП яких підтримує веб-портал ПФУ.

Якщо Ви ще не маєте ЕЦП одного з цих АЦСК, необхідно звернутися в АЦСК та отримати його. Ключ ЕЦП може зберігатися на флешці або на жорсткому диску Вашого комп'ютера.

Для авторизації за ЕЦП з флешки потрібно зайти на веб-портал, обрати пункт головного меню "Вхід" та виконати перший вхід на портал за ЕЦП (закладка "За ЕЦП").

Електронний цифровий підпис (ключ ЕЦП) міститься й на електронному пенсійному посвідченні.

Для авторизації за ЕЦП з електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) оберіть пункт головного меню "Вхід" та виконайте перший вхід на портал за ЕПП (закладка "За ЕПП").

Реєструватися на веб-порталі потрібно тільки один раз! Надалі доступ до електронних послуг (одержання виписок, перeгляд анкетних даних та електронної пенсійної справи, подання звернень, скарг, запис на прийом тощо) здійснюється після авторизації на веб-порталі ("Вхід").

Джерело: http://prozahid.com/content-53614.htm...

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 30
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держпраці затвердила нові нормативно-правові акти з охорони праці Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії Планують затвердити примірні форми та описи уніфікованих форм типових документів, що створюються під час...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
Нове
03.12.2025
Мін’юст спростовує недостовірну інформацію щодо «нових правил» купівлі нерухомості з 1 січня 2026 року
Міністерство юстиції спростовує недостовірну інформацію, що поширюється у соціальних мережах, стосовно запровадження нових правил при купівлі нерухомого майна починаючи з 1 січня 2026 року. Більше за темою: Підприємець провадить діяльність у своїй квартирі: чи є право на пільгу з податку на нерухом...
02.12.2025
Дайджест запитів на партнерство для експортерів від 01.12.2025
Ознайомтеся з новими тендерними можливостями для представників аграрної та друкарської сфер діяльності. Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати працівників: як це відобразити у податковому розрахунку з ПДФО та ЄСВ? Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на п...
02.12.2025
У чому різниця між спадкуванням за правом представлення та за спадковою трансмісією
Спадкування за правом представлення та спадкова трансмісія: розглянемо у цьому матеріалі поняття та відмінності. Більше за темою: Спадкоємці не оформили спадщину: як орендарю виплачувати орендну плату та поновити договір оренди? Спадкування права оренди земельної ділянки комунальної або державної ...
Кращі матеріали