Як скористатися послугами Порталу електронних послуг Пенсійного фонду України
20.03.2018 47777 6 5
Почав функціонувати Портал електронних послуг Пенсійного фонду України. І хоча деякі розділи порталу ще в процесі розробки, будь-який бажаючий вже може перевірити свій страховий стаж для нарахування пенсії або записатися на прийом до управління Пенсійного фонду не відходячи від комп'ютера.
Портал знаходиться за адресою: portal.pfu.gov.ua
На сьогоднішній день за допомогою Порталу можна отримати такі послуги:
Отримати відомості з реєстру застрахованих осіб;
Переглянути історію своїх звернень до ПФУ;
Подати заяву на призначення пенсії;
Подати скаргу до органів ПФУ;
Подати запит на отримання електронних документів;
Отримати доступ до свого електронного пенсійній справі;
Записатися на прийом до органу ПФУ;
Подати заяву на перерахунок пенсії;
Подати запит на підготовку паперових документів.
Найближчим часом будуть доступні ще такі послуги:
Заява на переказ з одного виду пенсії на інший;
Заява на припинення виплат у зв'язку з виїздом за кордон;
Заява на внесення змін в пенсійне справа;
Отримання індивідуальних відомостей про застраховану особу;
Повідомлення про необхідність легалізації трудових відносин.
Отримати доступ до Порталу можна двома способами: особисто звернувшись до відділення Пенсійного фонду із заявою про реєстрацію або зареєструватися он-лайн не виходячи з дому за допомогою електронно-цифрового ключа.
Зверніть увагу: деякі послуги доступні тільки для користувачів з електронно-цифровим підписом (ЕЦП). Наприклад, тільки з ЕЦП можна отримати відомості з реєстру застрахованих осіб, в тому числі, і про свій страховий стаж.
Реєстрація з подачею заяви до ПФУ
Для реєстрації особисто в Пенсійному фонді потрібно:
З'ясувати, до якого територіального органу ПФУ необхідно звернутися для оформлення заяви. Перелік органів ПФУ з їх адресами тут.
Прийти до Пенсійного фонду та оформити заяву. У цьому допоможуть фахівці ПФУ.
Внесені в заяву відомості перевіряються, вносяться в інформаційну систему Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про отримання заяви, а також «реєстраційний код». Цей код необхідний для реєстрації на веб-порталі.
Завершити реєстрацію, зайшовши на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація» у закладці «Реєстрація за заявою». Заповнити реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін і пароль бажано вибирати такими, які не містять Ваших справжніх імен і прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.
Після реєстрації на введений Вами електронну адресу прийде лист, необхідне для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
Онлайн-реєстрація з електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП)
Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка або жорсткий диск Вашого комп'ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).
Для авторизації з ЕЦП з флешки Вам потрібно виконати наступні кроки:
На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК, ЕЦП яких підтримує веб-портал ПФУ;
Якщо у Вас немає ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК і отримати ЕЦП. Інформація про отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами;
Після отримання ЕЦП - виберіть пункт головного меню «Вхід» і виконайте перший вхід на Портал по ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).
Для авторизації з ЕЦП з ЕПП Вам потрібно виконати наступні кроки:
Якщо у Вас ще немає електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримаєте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви повинні пам'ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатка ЕЦП.
Після отримання ЕПП - виберіть пункт головного меню «Вхід» і виконайте перший вхід на Портал по ЕПП (закладка «За ЕПП»).
Як отримати відомості про свій страховий стаж?
Для доступу до інформації про власний страховий стаж потрібно скористатися кнопкою «Дані з реєстру застрахованих осіб» і увійти за допомогою ЕЦП.
Для перегляду надаються такі дані з Реєстру застрахованих осіб:
анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать, місце народження);
адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);
дані паспорта (серія, номер, дата видачі; ким виданий);
дані страхового свідоцтва (номер, дата видачі; ким виданий);
дані електронного пенсійного посвідчення (номер, дата видачі; ким виданий);
дані про перетин кордону зони АТО - для переселенців (напрямок перетину кордону зони АТО і дата перетину кордону зони АТО)
дані про заробітну плату особи - інформація надається за роками в розрізі страхувальників. За кожен рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік і загальна сума заробітної плати, яка враховується для обчислення пенсії;
дані про страховий стаж особи - надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за людину страхові внески; інформація надається за всіма роками та місяцями роботи особи.
http://www.prostopravo.com.ua/pensiya...
Коментарі до матеріалу
Відсортовано: по часу за популярністю
Всього коментарів 6