Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як скористатися послугами Порталу електронних послуг Пенсійного фонду України

20.03.2018

Почав функціонувати Портал електронних послуг Пенсійного фонду України. І хоча деякі розділи порталу ще в процесі розробки, будь-який бажаючий вже може перевірити свій страховий стаж для нарахування пенсії або записатися на прийом до управління Пенсійного фонду не відходячи від комп'ютера.

Портал знаходиться за адресою: portal.pfu.gov.ua

На сьогоднішній день за допомогою Порталу можна отримати такі послуги:

Отримати відомості з реєстру застрахованих осіб;

Переглянути історію своїх звернень до ПФУ;

Подати заяву на призначення пенсії;

Подати скаргу до органів ПФУ;

Подати запит на отримання електронних документів;

Отримати доступ до свого електронного пенсійній справі;

Записатися на прийом до органу ПФУ;

Подати заяву на перерахунок пенсії;

Подати запит на підготовку паперових документів.

Найближчим часом будуть доступні ще такі послуги:

Заява на переказ з одного виду пенсії на інший;

Заява на припинення виплат у зв'язку з виїздом за кордон;

Заява на внесення змін в пенсійне справа;

Отримання індивідуальних відомостей про застраховану особу;

Повідомлення про необхідність легалізації трудових відносин.

Отримати доступ до Порталу можна двома способами: особисто звернувшись до відділення Пенсійного фонду із заявою про реєстрацію або зареєструватися он-лайн не виходячи з дому за допомогою електронно-цифрового ключа.

Зверніть увагу: деякі послуги доступні тільки для користувачів з електронно-цифровим підписом (ЕЦП). Наприклад, тільки з ЕЦП можна отримати відомості з реєстру застрахованих осіб, в тому числі, і про свій страховий стаж.

Реєстрація з подачею заяви до ПФУ

Для реєстрації особисто в Пенсійному фонді потрібно:

З'ясувати, до якого територіального органу ПФУ необхідно звернутися для оформлення заяви. Перелік органів ПФУ з їх адресами тут.

Прийти до Пенсійного фонду та оформити заяву. У цьому допоможуть фахівці ПФУ.

Внесені в заяву відомості перевіряються, вносяться в інформаційну систему Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про отримання заяви, а також «реєстраційний код». Цей код необхідний для реєстрації на веб-порталі.

Завершити реєстрацію, зайшовши на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація» у закладці «Реєстрація за заявою». Заповнити реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін і пароль бажано вибирати такими, які не містять Ваших справжніх імен і прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.

Після реєстрації на введений Вами електронну адресу прийде лист, необхідне для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

Онлайн-реєстрація з електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП)

Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка або жорсткий диск Вашого комп'ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).

Для авторизації з ЕЦП з флешки Вам потрібно виконати наступні кроки:

На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК, ЕЦП яких підтримує веб-портал ПФУ;

Якщо у Вас немає ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК і отримати ЕЦП. Інформація про отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами;

Після отримання ЕЦП - виберіть пункт головного меню «Вхід» і виконайте перший вхід на Портал по ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Для авторизації з ЕЦП з ЕПП Вам потрібно виконати наступні кроки:

Якщо у Вас ще немає електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримаєте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви повинні пам'ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатка ЕЦП.

Після отримання ЕПП - виберіть пункт головного меню «Вхід» і виконайте перший вхід на Портал по ЕПП (закладка «За ЕПП»).

Як отримати відомості про свій страховий стаж?

Для доступу до інформації про власний страховий стаж потрібно скористатися кнопкою «Дані з реєстру застрахованих осіб» і увійти за допомогою ЕЦП.

Для перегляду надаються такі дані з Реєстру застрахованих осіб:

анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать, місце народження);

адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);

дані паспорта (серія, номер, дата видачі; ким виданий);

дані страхового свідоцтва (номер, дата видачі; ким виданий);

дані електронного пенсійного посвідчення (номер, дата видачі; ким виданий);

дані про перетин кордону зони АТО - для переселенців (напрямок перетину кордону зони АТО і дата перетину кордону зони АТО)

дані про заробітну плату особи - інформація надається за роками в розрізі страхувальників. За кожен рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік і загальна сума заробітної плати, яка враховується для обчислення пенсії;

дані про страховий стаж особи - надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за людину страхові внески; інформація надається за всіма роками та місяцями роботи особи.

http://www.prostopravo.com.ua/pensiya...

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 6
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
20.06.2025
89 % громадських організацій не здали річну фінансову звітність за 2024 рік
Цей тренд почався задовго до повномасштабної. Серед областей, які не є окупованими або на яких не ведуться бойові дії, від звітності ухиляються найчастіше у Київській та Чернівецькій областях. Більше за темою: Пасивні доходи громадських організацій і податки 92 189 громадських організацій (ГО)...
20.06.2025
Повідомити про хід будівництва можна буде в застосунку «Дія»
Невдовзі повідомити про початок і завершення будівництва можна буде через застосунок «Дія». Уряд ухвалив відповідну постанову. Це ще один крок до прозорості та оптимізації сфери містобудування й будівництва.   У застосунку «Дія» процедура спрощена. Власники приватних бу...
19.06.2025
Перевірка обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності
За результатами перевірок упереджено здійснення страхових виплат за необґрунтовано виданими та продовженими листками непрацездатності на загальну суму 46,7 тис. грн та відшкодовано закладами охорони здоров’я неправомірно виплачених страхових коштів на суму 59,5 тис. грн. Більше за темою: Ліка...
Кращі матеріали