Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як скористатися послугами Порталу електронних послуг Пенсійного фонду України

20.03.2018

Почав функціонувати Портал електронних послуг Пенсійного фонду України. І хоча деякі розділи порталу ще в процесі розробки, будь-який бажаючий вже може перевірити свій страховий стаж для нарахування пенсії або записатися на прийом до управління Пенсійного фонду не відходячи від комп'ютера.

Портал знаходиться за адресою: portal.pfu.gov.ua

На сьогоднішній день за допомогою Порталу можна отримати такі послуги:

Отримати відомості з реєстру застрахованих осіб;

Переглянути історію своїх звернень до ПФУ;

Подати заяву на призначення пенсії;

Подати скаргу до органів ПФУ;

Подати запит на отримання електронних документів;

Отримати доступ до свого електронного пенсійній справі;

Записатися на прийом до органу ПФУ;

Подати заяву на перерахунок пенсії;

Подати запит на підготовку паперових документів.

Найближчим часом будуть доступні ще такі послуги:

Заява на переказ з одного виду пенсії на інший;

Заява на припинення виплат у зв'язку з виїздом за кордон;

Заява на внесення змін в пенсійне справа;

Отримання індивідуальних відомостей про застраховану особу;

Повідомлення про необхідність легалізації трудових відносин.

Отримати доступ до Порталу можна двома способами: особисто звернувшись до відділення Пенсійного фонду із заявою про реєстрацію або зареєструватися он-лайн не виходячи з дому за допомогою електронно-цифрового ключа.

Зверніть увагу: деякі послуги доступні тільки для користувачів з електронно-цифровим підписом (ЕЦП). Наприклад, тільки з ЕЦП можна отримати відомості з реєстру застрахованих осіб, в тому числі, і про свій страховий стаж.

Реєстрація з подачею заяви до ПФУ

Для реєстрації особисто в Пенсійному фонді потрібно:

З'ясувати, до якого територіального органу ПФУ необхідно звернутися для оформлення заяви. Перелік органів ПФУ з їх адресами тут.

Прийти до Пенсійного фонду та оформити заяву. У цьому допоможуть фахівці ПФУ.

Внесені в заяву відомості перевіряються, вносяться в інформаційну систему Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про отримання заяви, а також «реєстраційний код». Цей код необхідний для реєстрації на веб-порталі.

Завершити реєстрацію, зайшовши на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація» у закладці «Реєстрація за заявою». Заповнити реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін і пароль бажано вибирати такими, які не містять Ваших справжніх імен і прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.

Після реєстрації на введений Вами електронну адресу прийде лист, необхідне для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

Онлайн-реєстрація з електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП)

Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка або жорсткий диск Вашого комп'ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).

Для авторизації з ЕЦП з флешки Вам потрібно виконати наступні кроки:

На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК, ЕЦП яких підтримує веб-портал ПФУ;

Якщо у Вас немає ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК і отримати ЕЦП. Інформація про отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами;

Після отримання ЕЦП - виберіть пункт головного меню «Вхід» і виконайте перший вхід на Портал по ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Для авторизації з ЕЦП з ЕПП Вам потрібно виконати наступні кроки:

Якщо у Вас ще немає електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримаєте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви повинні пам'ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатка ЕЦП.

Після отримання ЕПП - виберіть пункт головного меню «Вхід» і виконайте перший вхід на Портал по ЕПП (закладка «За ЕПП»).

Як отримати відомості про свій страховий стаж?

Для доступу до інформації про власний страховий стаж потрібно скористатися кнопкою «Дані з реєстру застрахованих осіб» і увійти за допомогою ЕЦП.

Для перегляду надаються такі дані з Реєстру застрахованих осіб:

анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать, місце народження);

адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);

дані паспорта (серія, номер, дата видачі; ким виданий);

дані страхового свідоцтва (номер, дата видачі; ким виданий);

дані електронного пенсійного посвідчення (номер, дата видачі; ким виданий);

дані про перетин кордону зони АТО - для переселенців (напрямок перетину кордону зони АТО і дата перетину кордону зони АТО)

дані про заробітну плату особи - інформація надається за роками в розрізі страхувальників. За кожен рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік і загальна сума заробітної плати, яка враховується для обчислення пенсії;

дані про страховий стаж особи - надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за людину страхові внески; інформація надається за всіма роками та місяцями роботи особи.

http://www.prostopravo.com.ua/pensiya...

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 6
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців
Європейський Союз запускає Систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System – EES). Це електронна база, яка автоматично фіксуватиме всі перетини зовнішніх кордонів ЄС громадянами третіх країн, у тому числі українцями. Більше за темою: Водій підприємства втік під час закордонного відрядження: як...
15.09.2025
Як військовозобов’язаному відновити втрачений військовий квиток
Військовий квиток може існувати в електронному та паперовому вигляді, але саме паперовий документ залишається обов’язковим для багатьох процедур. Більше за темою: Укладення трудового договору між підприємцем і працівником: чи потрібен військовий квиток? Військовий квиток може існувати в ...
15.09.2025
Програма дій Уряду на 2025 рік: ключові пріоритети
Програма дій на 2025 рік визначає чіткі цілі, пріоритети й індикатори виконання. Це конкретний план, який дозволяє відстежувати прогрес і робити державні рішення зрозумілими для громадян. Кабмін схвалив Програму дій на 2025 рік і передав її до Верховної Ради. Документ визначає чіткі цілі, пріор...
Кращі матеріали