Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як перестати витрачати гроші даремно і зробити стан в соцмережах

13.06.2017

Соцмережі - кращий спосіб просунути свій бізнес. Широкий вибір платформ дозволяє охопити практично безмежну аудиторію: про вас дізнаються на всіх континентах. Але багато компаній не розуміють, як правильно взаємодіяти з аудиторією і налагодити контакт.

Вони витрачають занадто багато часу, щоб сподобатися тим, кому добре відомі, публікують тільки розважальний контент, який не має відношення до бізнесу. Ось способи зачепити потрібну аудиторію і розширити коло читачів, а також вибрати відповідний контент і адаптувати свої ідеї до конкретної аудиторії.

Знайте різницю між платформами

Щоб ефективно використовувати соціальні мережі, вкрай важливо вивчити свою платформу і очікування користувачів. Потрібно розуміти, де публікувати легкий і невимушений контент, а де - спеціалізовані тексти.

Деякі платформи - наприклад, Facebook - можна використовувати для будь-якого контенту. Ваші друзі і передплатники можуть ділитися смішними відео і кумедними історіями, залучаючи трафік на вашу сторінку. Але ви також можете розмістити там більш об'ємний контент. Оскільки люди проводять багато часу на Facebook, тут вони скоріше прочитають щось серйозне.

Інші платформи не завжди для цього підходять. У Twitter мало хто буде читати складний текст по вашому посиланню. Через обмеження на кількість слів у публікації Twitter орієнтований на короткі і прості повідомлення.

Ви хочете інформувати або розважити? Вирішуйте.

Створюючи онлайн-контент, уваги на той, що розповість про вас і вашу справу, і той, що розважить читачів і розлетиться по мережі.

Обидва контенту є важливим цілям. Але потрібно розуміти, які результати може принести кожен з них, і знайти правильний баланс. Експерти заявляють, що потрібно знайти баланс між інформативними публікаціями і яскравим контентом, який приверне увагу. Якщо ви цього не вмієте, то не зможете правильно використовувати соцмережі. Яскравий, що чіпляє контент призведе до вас нових покупців. Інформативні пости розкажуть їм про те, що ви пропонуєте.

Ажіотаж завжди корисний - це приверне більше людей на ваш сайт і сторінку в соцмережі. Те, що потішило або здивувало, люди запам'ятовують - а значить, запам'ятають вашу компанію. Але обмежуючись тільки неінформативними публікаціями, ви ризикуєте загубитися в галасі. Постарайтеся знайти баланс між контентом, який розважає і змушує багато про вас говорити, і контентом, який розповідає аудиторії про ваш бізнес. Поділіться своїми цілями і своєю історією. Розкажіть, що збираєтеся робити. Якщо ви привернете увагу читачів, вони з більшою ймовірністю захочуть дізнатися про вас докладніше.

Звичайно, можна створювати контент розважальний і інформативний одночасно. Головне - знайти правильне співвідношення між розвагою і інформацією, корисною для бізнесу.

Збалансуйте рекламу і залучення

Дуже важливо встановити правильне співвідношення між платною рекламою в соціальних мережах і реальною взаємодією з вашими передплатниками. Сторінки, що публікують виключно рекламні пропозиції, дратують передплатників і ризикують бути заблокованими. У деяких галузях - наприклад, в туризмі - важливу роль грає час. Деякі компанії використовують стратегію сегментування аудиторії в залежності від дати торішнього бронювання, а потім показує людям публікації, що пропонують повторити замовлення.

Чи не присвячуйте всю свою сторінку в соцмережі просуванню бренду. Помістіть на ній контент, який сподобається вашій аудиторії. Запропонуйте людям відповісти на питання або опублікуйте інформацію, якої їм захочеться поділитися. І цінуєте своїх передплатників, інакше вони одпишуть.

Джерело: http://hyser.com.ua/ 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держпраці затвердила нові нормативно-правові акти з охорони праці Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії Планують затвердити примірні форми та описи уніфікованих форм типових документів, що створюються під час...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
Нове
05.12.2025
У листопад міжнародні резерви НБУ зросли
Міжнародні резерви станом на 1 грудня, за попередніми даними, зросли до 54,7 млрд дол. США.   У листопаді вони збільшились на 10,6 %.   Така динаміка зумовлена найбільшими з початку року обсягами надходжень від міжнародних партнерів, що перевищили чистий продаж валюти Національним банком...
05.12.2025
15 грудня спливає термін затвердження планів перевірок контролюючих органів на 2026 рік
ДРС нагадала регуляторним органам, що 15 грудня спливає термін затвердження планів діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2026 рік. Більше за темою: Перевірки Держпраці: порядок проведення в період воєнного стану Державна регуляторна служба нагадала регуляторним органам, що 15 грудн...
05.12.2025
Суттєво розширено перелік техніки з компенсацією 15 %
Вшосте з початку року розширено перелік української промислової техніки та обладнання, 15 % вартості яких (без ПДВ) компенсує покупцям держава. Більше за темою: Як кошти державної підтримки впливають на частку сільгосптоваровиробництва? Актуалізуємо облікову політику сільгосппідприємства: емфітевз...
Кращі матеріали