Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як малому бізнесу з невеликим бюджетом підвищити продажі

20.02.2018

Великі компанії можуть дозволити собі витрачати величезні кошти на рекламу і залучення клієнтів, але що робити підприємцям з малого і середнього бізнесу?

Кожен засновник стартапу рано чи пізно усвідомлює, що для підтримки зростання необхідно максимізувати продажу. Однак часто для зростання продажів потрібні гроші, яких у стартапа може і не бути. Про те, як малому бізнесу з обмеженим бюджетом підвищити продажі.

Заведіть блог

Щоб створювати власний контент в блозі, не потрібно звертатися до рекламної агенції. Блог дозволяє розповісти новини про продукт і самої компанії, а також поділитися думкою про індустрію. Крім того, блог дозволить залучити аудиторію на основний сайт.

Приєднайтесь до спільноти

Вступ в професійну організацію або участь в бізнес-групі допомагає знайти потрібні контакти і розповісти іншим підприємцям про ваш бізнес. Зв'язки в професійному співтоваристві допоможуть бізнесу укласти вигідні угоди або знайти нових клієнтів.

Даруйте хороші подарунки

Зацікавити потенційних покупців можуть безкоштовні зразки. Підвищити продажі і зібрати контактну інформацію про клієнтів допоможуть, наприклад, безкоштовні пробні версії програмного забезпечення. Крім того, інформація про одержувачів подарунків дозволить компанії вивчити купівельні звички клієнтів.

Придумайте реферальную програму

Іноді навіть найактивніші прихильники компанії серед її клієнтів не допомагають підняти продажі. Допомогти зможе хороша реферальная програма. Видання радить дотримуватися балансу між винагородою і збереженням бюджету. Подарунком за нового клієнта може стати знижка на майбутні покупки або місяць безкоштовного обслуговування.

Приєднайтесь до груп в соцмережах

Членство в групі, пов'язаної зі сферою діяльності компанії, може бути настільки ж корисно, як і участь в професійному об'єднанні. Підприємець може також створити власну групу, пов'язану зі сферою його бізнесу. Користувачів соціальних мереж зацікавить оригінальна аналітика, а працівники галузі захочуть дізнатися більше про продукт компанії.

Складіть хороший список електронних адрес

Якісний список з електронними поштовими адресами дозволить підняти продажі і зберегти клієнтів. Для цього не потрібно великих грошей. Компанія може скористатися додатком MailChimp безкоштовно, якщо у стартапа менше двох тисяч поштових адрес в розсилці.

Автоматизуйте

Навіть зараз деякі інструменти для автоматизації завдань в продажах і маркетингу можна використовувати безкоштовно. Вони допомагають бізнесу заощадити на аналітиці, розкладі посад в соцмережах, а також вирощуванні клієнтів. Чим менше часу стартаперів витрачатимуть на рутинні або заплутані завдання, тим більше вони зможуть працювати над підвищенням продажів.

Створіть можливості для PR

Освітлення в ЗМІ допомагає бізнесу розповісти про свій бренд. Для цього The Next Web рекомендує організувати захід, який змусить блогерів і журналістів говорити про стартап. Це можуть бути безкоштовні семінари або благодійні заходи.

Навчіться подавати товар

Без правильної подачі товару багато з цих методик не зможуть підвищити продажі. Стартаперам потрібно навчитися показувати переваги товару, а не його функції. Крім того, в кожній презентації варто проявляти ентузіазм і показувати, як працює товар.

Джерело: https://delo.ua/lifestyle/kak-malomu-...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
Нове
04.08.2025
Залишок коштів за програмою часткової компенсації вартості сільгосптехніки на 30.07.2025
Більше за темою: Спецтема «Гранти та МТД: облік та податкові наслідки» Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Відповідно до ч. 2 ст. 37 Закону про Держбюджет на 2025 рік і розпорядженнями КМУ від 14.02.2025 № 120 «Деякі питання розподілу коштів ...
04.08.2025
Якою буде інфляція до кінця року: прогноз НБУ
НБУ прогнозує помітне зниження інфляції до кінця року та її подальший рух до цілі 5 %. За базовим сценарієм прогнозу НБУ, інфляція знизиться до однознакового рівня вже наприкінці цього року та надалі прямуватиме до цілі 5 %, якої досягне у 2027 році. Зростання економіки цього року сповільниться до 2...
04.08.2025
Що таке відкритий банкінг і що змінюється з 1 серпня
Що таке відкритий банкінг, як він працюватиме та що це дасть українцям – розповів заступник Голови НБУ Олексій Шабан.  Більше за темою: Банківська таємниця: чи мають доступ податківці? Фінмоніторинг від НБУ: як банки виявляють схеми ухилення від сплати податків? Що таке відкритий банкін...
Кращі матеріали