Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як малому бізнесу з невеликим бюджетом підвищити продажі

20.02.2018

Великі компанії можуть дозволити собі витрачати величезні кошти на рекламу і залучення клієнтів, але що робити підприємцям з малого і середнього бізнесу?

Кожен засновник стартапу рано чи пізно усвідомлює, що для підтримки зростання необхідно максимізувати продажу. Однак часто для зростання продажів потрібні гроші, яких у стартапа може і не бути. Про те, як малому бізнесу з обмеженим бюджетом підвищити продажі.

Заведіть блог

Щоб створювати власний контент в блозі, не потрібно звертатися до рекламної агенції. Блог дозволяє розповісти новини про продукт і самої компанії, а також поділитися думкою про індустрію. Крім того, блог дозволить залучити аудиторію на основний сайт.

Приєднайтесь до спільноти

Вступ в професійну організацію або участь в бізнес-групі допомагає знайти потрібні контакти і розповісти іншим підприємцям про ваш бізнес. Зв'язки в професійному співтоваристві допоможуть бізнесу укласти вигідні угоди або знайти нових клієнтів.

Даруйте хороші подарунки

Зацікавити потенційних покупців можуть безкоштовні зразки. Підвищити продажі і зібрати контактну інформацію про клієнтів допоможуть, наприклад, безкоштовні пробні версії програмного забезпечення. Крім того, інформація про одержувачів подарунків дозволить компанії вивчити купівельні звички клієнтів.

Придумайте реферальную програму

Іноді навіть найактивніші прихильники компанії серед її клієнтів не допомагають підняти продажі. Допомогти зможе хороша реферальная програма. Видання радить дотримуватися балансу між винагородою і збереженням бюджету. Подарунком за нового клієнта може стати знижка на майбутні покупки або місяць безкоштовного обслуговування.

Приєднайтесь до груп в соцмережах

Членство в групі, пов'язаної зі сферою діяльності компанії, може бути настільки ж корисно, як і участь в професійному об'єднанні. Підприємець може також створити власну групу, пов'язану зі сферою його бізнесу. Користувачів соціальних мереж зацікавить оригінальна аналітика, а працівники галузі захочуть дізнатися більше про продукт компанії.

Складіть хороший список електронних адрес

Якісний список з електронними поштовими адресами дозволить підняти продажі і зберегти клієнтів. Для цього не потрібно великих грошей. Компанія може скористатися додатком MailChimp безкоштовно, якщо у стартапа менше двох тисяч поштових адрес в розсилці.

Автоматизуйте

Навіть зараз деякі інструменти для автоматизації завдань в продажах і маркетингу можна використовувати безкоштовно. Вони допомагають бізнесу заощадити на аналітиці, розкладі посад в соцмережах, а також вирощуванні клієнтів. Чим менше часу стартаперів витрачатимуть на рутинні або заплутані завдання, тим більше вони зможуть працювати над підвищенням продажів.

Створіть можливості для PR

Освітлення в ЗМІ допомагає бізнесу розповісти про свій бренд. Для цього The Next Web рекомендує організувати захід, який змусить блогерів і журналістів говорити про стартап. Це можуть бути безкоштовні семінари або благодійні заходи.

Навчіться подавати товар

Без правильної подачі товару багато з цих методик не зможуть підвищити продажі. Стартаперам потрібно навчитися показувати переваги товару, а не його функції. Крім того, в кожній презентації варто проявляти ентузіазм і показувати, як працює товар.

Джерело: https://delo.ua/lifestyle/kak-malomu-...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців
Європейський Союз запускає Систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System – EES). Це електронна база, яка автоматично фіксуватиме всі перетини зовнішніх кордонів ЄС громадянами третіх країн, у тому числі українцями. Більше за темою: Водій підприємства втік під час закордонного відрядження: як...
15.09.2025
Як військовозобов’язаному відновити втрачений військовий квиток
Військовий квиток може існувати в електронному та паперовому вигляді, але саме паперовий документ залишається обов’язковим для багатьох процедур. Більше за темою: Укладення трудового договору між підприємцем і працівником: чи потрібен військовий квиток? Військовий квиток може існувати в ...
15.09.2025
Програма дій Уряду на 2025 рік: ключові пріоритети
Програма дій на 2025 рік визначає чіткі цілі, пріоритети й індикатори виконання. Це конкретний план, який дозволяє відстежувати прогрес і робити державні рішення зрозумілими для громадян. Кабмін схвалив Програму дій на 2025 рік і передав її до Верховної Ради. Документ визначає чіткі цілі, пріор...
Кращі матеріали