Як через планування вийти на стійкий прибуток
11.09.2017 149 0 0
Правильний підхід до активних продажів переконає навіть скептично налаштованих клієнтів.
Не чекати, коли по чиєюсь рекомендацією потенційний клієнт постукає в двері офісу вашої юридичної фірми, а самому йти до клієнта, розуміючи при цьому, що і як продавати, - це та активність, яка з часом перетворюється в прибутковість.
Як від ситуативності в отриманні клієнтів і хвилеподібних (від «все добре» до «все пропало») обсягів роботи перейти до стратегічного планування, сталого приросту клієнтського портфеля, а, відповідно, і прибутки, - про це під час Форуму Асоціації адвокатів України «Формула успіху: стандарти адвокатської діяльності »розповість консультант зі стратегії та управління змінами Іван Бозбей.
На думку експерта, системність починається зі стратегії, яка повинна відповісти на наступні питання: хто ми, що продаємо, кому продаємо, як робити продукт конкурентоспроможним і як шукати покупця, як його утримати і розвивати співпрацю. Далеко не всі юрфірми мають відповіді на ці питання. Але саме з них і починається сталий розвиток і прибутковість.
Онлайн-реєстрація, попередня програма та інша інформація про форум доступні за посиланням.
Нагадаємо, форум відбудеться 15 вересня 2017 року IQ Business Center, вулиця Болсуновських, 13-15, м. Київ
Джерело: http://zib.com.ua/
Коментарі до матеріалу