Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Інструкція НКРЕКП щодо скарг на якість електроенергії

30.01.2019 900 0 0

Споживачі можуть подати письмову скаргу електрозподільчій компанії щодо незадовільної якості електричної енергії.

Що робити, якщо у споживача незадовільна якість електроенергі? Необхідно подати письмову скаргу електрозподільчій компанії.

Скільки розглядається скарга? Протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювань – протягом 30 днів.

Якщо скарга не розглянута у цей срок? У разі недотримання зазначених строків компанія надає компенсацію.

Компанія повинна буде усунути причини незадовільної якості:

  • у строк 30 днів у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу;
  • у строк 180 днів у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі.

Якщо компанія відхиляє скаргу споживача? Компанія має надати документи, які підтверджують його вину, або результати вимірювання (протягом не менше 7 днів), що підтверджують дотримання параметрів показників якості електричної енергії. У разі незгоди з результатами розгляду скарги споживач можете звернутися до НКРЕКП.

https://finance.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали