Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Інструкція НКРЕКП щодо скарг на якість електроенергії

30.01.2019

Споживачі можуть подати письмову скаргу електрозподільчій компанії щодо незадовільної якості електричної енергії.

Що робити, якщо у споживача незадовільна якість електроенергі? Необхідно подати письмову скаргу електрозподільчій компанії.

Скільки розглядається скарга? Протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювань – протягом 30 днів.

Якщо скарга не розглянута у цей срок? У разі недотримання зазначених строків компанія надає компенсацію.

Компанія повинна буде усунути причини незадовільної якості:

  • у строк 30 днів у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу;
  • у строк 180 днів у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі.

Якщо компанія відхиляє скаргу споживача? Компанія має надати документи, які підтверджують його вину, або результати вимірювання (протягом не менше 7 днів), що підтверджують дотримання параметрів показників якості електричної енергії. У разі незгоди з результатами розгляду скарги споживач можете звернутися до НКРЕКП.

https://finance.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
18.09.2025
Монети номіналом 10 копійок поступово вилучатимуться з готівкового обігу
Поступове вилучення монет номіналом 10 копійок дасть змогу скоротити витрати держави та учасників готівкового обігу на виготовлення, оброблення, транспортування, зберігання та обіг таких монет. Більше за темою: Заокруглення суми готівкових операцій з орендної плати Національний банк України ухвалив...
18.09.2025
Погоджено з двома країнами додаткові дозволи на вантажні перевезення
Інформацію про наявність дозволів рекомендуємо відслідковувати на ресурсах Державної служби з безпеки на транспорті. Більше за темою: Затверджено порядок функціонування системи e-ТТН: що зміниться для учасників перевезень? Перевезення ТМЦ для власних потреб: чи потрібна ТТН? Міністерство розв...
18.09.2025
Що робити водію в разі збою в роботі смарт-тахографів через вплив РЕБ
Якщо водій виявляє, що дата та час на роздруківці не відповідають фактичним даним, або зазначений час перебування за кермом має очевидні відхилення, він повинен виконати описані нижче дії та внести відповідні пояснення. Таким чином, дотримання зазначеного порядку дій дозволить уникнути непорозумінь ...
Кращі матеріали