Споживачі можуть подати письмову скаргу електрозподільчій компанії щодо незадовільної якості електричної енергії.
Що робити, якщо у споживача незадовільна якість електроенергі? Необхідно подати письмову скаргу електрозподільчій компанії.
Скільки розглядається скарга? Протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювань – протягом 30 днів.
Якщо скарга не розглянута у цей срок? У разі недотримання зазначених строків компанія надає компенсацію.
Компанія повинна буде усунути причини незадовільної якості:
Якщо компанія відхиляє скаргу споживача? Компанія має надати документи, які підтверджують його вину, або результати вимірювання (протягом не менше 7 днів), що підтверджують дотримання параметрів показників якості електричної енергії. У разі незгоди з результатами розгляду скарги споживач можете звернутися до НКРЕКП.
https://finance.ua/