Держпраці запустила Telegram чат-бот та інформаційний портал
24 лютого поділило життя мільйонів українців на “до” і “після”. Хтось вступив до тероборони, хтось не вийшов на роботу через вимушену евакуацію, у когось більше немає роботи, але велика частина наших громадян продовжує активно працювати далі. Війна спричинила сотні криз та питань, які пов’язані із трудовими відносинами, як для роботодавців, так і для працівників.
Держпраці з метою поширення інформації з питань праці запустила Telegram чат-бот (https://t.me/ask_sls_bot) для оперативного отримання відповідей на поширені запитання з трудового законодавства. Для зручності використання у боті консультації зібрані за розділами законодавства.
Також Держпраці створила інформаційний портал про трудові відносини в умовах воєнного стану ( https://pratsia.in.ua/). За допомогою порталу легко знайти контакти, за якими можна в телефонному чи іншому доступному режимі отримати консультацію з питань застосування законодавства і відповіді на найпоширеніші питання.
Функцією онлайн консультування вже скористалося більше 30 тисяч користувачів.
Окремим завданням порталу є надання інформаційних послуг релокованим підприємствам: від оформлення трудових відносин, оплати праці, звільнення, переведення, оголошення простою, обліку робочого часу до організації безпечного ведення робіт, створення безпечних та здорових умов праці, надання адміністративних послуг тощо.
Для цього достатньо заповнити форму з мінімальною інформацією про підприємство і відповідні фахівці зв’яжуться та нададуть консультаційну допомогу саме з тих питань, які цікавлять роботодавця.
Держпраці продовжує консультувати працівників та роботодавців. Наразі це головний інструмент, який дозволить бізнесу і трудовим колективам адаптуватись та пристосуватись до умов роботи під час воєнного стану.
https://od.dsp.gov.ua
Коментарі до матеріалу