ДФС запустила «електронний чек»
Державна фіскальна служба запустила пілотний проект із впровадження електронного чеку (e-Receipt).
Цей проект є складовою частиною Пілотного проекту щодо застосування новітніх моделей для реєстрації розрахункових операцій та проекту Міністерства фінансів «Податки це просто».
Для фіскалізації розрахунків передбачене технологічне рішення, яке не вимагає обов’язкового застосування традиційних реєстраторів та друкування паперових чеків, і може бути встановлене на будь-який електронний пристрій. Сам фіскальний чек можна буде перевірити у відкритій частині електронного кабінету ДФС.
Використання новітніх технологій з метою фіскалізації операцій замість традиційних касових апаратів вже давно застосовуються в ряді високорозвинених європейських держав.
Як працюватиме: Сутність новітньої моделі полягає у впровадженні альтернативного технологічного рішення для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі без застосування традиційних реєстраторів (РРО).
- Система може бути встановлена на будь-який пристрій — персональний комп'ютер, планшет або смартфон.
- Вона доступна, безкоштовна і може бути інтегрована з іншими системами Державної фіскальної служби і бухгалтерськими програмами.
- Має вищу ступінь захисту і працює 24 години на добу і 7 днів на тиждень.
Крім того, застосування такої моделі на практиці позбавляє необхідності купувати традиційний касовий апарат, а отже, друкувати паперові чеки.
Фіскальний чек громадяни зможуть перевірити у відкритій частині електронного кабінету (електронного сервісу ДФС).
https://eba.com.ua
Коментарі до матеріалу