Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ДФС проводить тендерні закупівлі обладнання для оснащення пунктів пропуску

06.09.2017

Із запровадженням Європейським Союзом безвізового режиму для громадян України Державна фіскальна служба України здійснює першочергові заходи щодо оснащення технічними системами та засобами митного контролю пунктів пропуску для автомобільного сполучення. Зокрема, заплановано оснащення пунктів пропуску скануючими системами стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів, стаціонарними ваговими комплексами для вимірювання маси автотранспортних засобів у русі, а також системами відеоконтролю.

Так, 22 серпня 2017 року після отримання чергового траншу на фінансування технічного забезпечення програм розбудови митної інфраструктури ДФС розпочала процедури закупівель вагових комплексів для вимірювання маси транспортних засобів у русі з очікуваною вартістю 3,12 млн. гривень. Ці вагові комплекси планується встановити у пункті пропуску «Ягодин»  - 3 одиниці, у пункті пропуску «Чоп» - 2 та у пункті пропуску «Ужгород»  - 2.

Закупівлі проходять із застосуванням електронної системи «Prozorro» та знаходяться у вільному доступі для перегляду.

Крім того, тривають процедури закупівель 6 скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів. Їх планується поставити на пункти пропуску Львівської, Закарпатської та Волинської митниць.

Закупівлю 2 таких систем з очікуваною вартістю 169,4 млн. грн. було оголошено 22 червня поточного року. До участі у торгах було подано 6 тендерних пропозицій. Однак після цього тендерні пропозиції 5 учасників було відхилено по кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, а одна  - по технічним вимогам.

Наголошуємо, що це є обов’язком, а не правом замовника, тому «досить поважною причиною» відхилення пропозицій, як наголошують деякі ЗМІ, є виконання норм законодавства про публічні закупівлі, а не недопущення учасників «зі сторони».

Протокол розгляду тендерних пропозицій опубліковано в електронній системі закупівель “Prozorro” та знаходиться у вільному доступі для перегляду та аналізу.

Наразі закупівлю заблоковано електронною системою закупівель в автоматичному режимі у зв’язку з оскарженням (Антимонопольний комітет України) результатів предкваліфікації.

Оскільки порядок та строки розгляду оскарження процедури закупівлі не залежать від рішень замовника та визначаються вимогами діючого законодавства, розгляд скарги органом оскарження призначено на 01.09.2017.

Закупівлю ще 4 скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів очікуваною вартістю 338,8 млн. грн. було розпочато 4 липня.

Для участі в торгах було подано 8 тендерних пропозицій. З них відповідно до вимог діючого законодавства за результатами проведеної оцінки було відхилено 6 тендерних пропозицій, а 2 – допущені до аукціону.

Протокол розгляду цих тендерних пропозицій також  опубліковано в електронній системі закупівель “Prozorro” та знаходиться у вільному доступі для перегляду.

Однак на сьогодні закупівлю заблоковано електронною системою закупівель в автоматичному режимі у зв’язку з оскарженням результатів предкваліфікації. Розгляд скарги органом оскарження призначено на 14.09.2017.

Нагадуємо, що закупка обладнання проводиться за рахунок перевиконання планових митних зборів. 10% від перевиконання йдуть на розвиток інфраструктури митниць ДФС.

Джерело: http://kherson.sfs.gov.ua/media-ark/n...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали