Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ДФС проводить тендерні закупівлі обладнання для оснащення пунктів пропуску

06.09.2017

Із запровадженням Європейським Союзом безвізового режиму для громадян України Державна фіскальна служба України здійснює першочергові заходи щодо оснащення технічними системами та засобами митного контролю пунктів пропуску для автомобільного сполучення. Зокрема, заплановано оснащення пунктів пропуску скануючими системами стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів, стаціонарними ваговими комплексами для вимірювання маси автотранспортних засобів у русі, а також системами відеоконтролю.

Так, 22 серпня 2017 року після отримання чергового траншу на фінансування технічного забезпечення програм розбудови митної інфраструктури ДФС розпочала процедури закупівель вагових комплексів для вимірювання маси транспортних засобів у русі з очікуваною вартістю 3,12 млн. гривень. Ці вагові комплекси планується встановити у пункті пропуску «Ягодин»  - 3 одиниці, у пункті пропуску «Чоп» - 2 та у пункті пропуску «Ужгород»  - 2.

Закупівлі проходять із застосуванням електронної системи «Prozorro» та знаходяться у вільному доступі для перегляду.

Крім того, тривають процедури закупівель 6 скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів. Їх планується поставити на пункти пропуску Львівської, Закарпатської та Волинської митниць.

Закупівлю 2 таких систем з очікуваною вартістю 169,4 млн. грн. було оголошено 22 червня поточного року. До участі у торгах було подано 6 тендерних пропозицій. Однак після цього тендерні пропозиції 5 учасників було відхилено по кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, а одна  - по технічним вимогам.

Наголошуємо, що це є обов’язком, а не правом замовника, тому «досить поважною причиною» відхилення пропозицій, як наголошують деякі ЗМІ, є виконання норм законодавства про публічні закупівлі, а не недопущення учасників «зі сторони».

Протокол розгляду тендерних пропозицій опубліковано в електронній системі закупівель “Prozorro” та знаходиться у вільному доступі для перегляду та аналізу.

Наразі закупівлю заблоковано електронною системою закупівель в автоматичному режимі у зв’язку з оскарженням (Антимонопольний комітет України) результатів предкваліфікації.

Оскільки порядок та строки розгляду оскарження процедури закупівлі не залежать від рішень замовника та визначаються вимогами діючого законодавства, розгляд скарги органом оскарження призначено на 01.09.2017.

Закупівлю ще 4 скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів очікуваною вартістю 338,8 млн. грн. було розпочато 4 липня.

Для участі в торгах було подано 8 тендерних пропозицій. З них відповідно до вимог діючого законодавства за результатами проведеної оцінки було відхилено 6 тендерних пропозицій, а 2 – допущені до аукціону.

Протокол розгляду цих тендерних пропозицій також  опубліковано в електронній системі закупівель “Prozorro” та знаходиться у вільному доступі для перегляду.

Однак на сьогодні закупівлю заблоковано електронною системою закупівель в автоматичному режимі у зв’язку з оскарженням результатів предкваліфікації. Розгляд скарги органом оскарження призначено на 14.09.2017.

Нагадуємо, що закупка обладнання проводиться за рахунок перевиконання планових митних зборів. 10% від перевиконання йдуть на розвиток інфраструктури митниць ДФС.

Джерело: http://kherson.sfs.gov.ua/media-ark/n...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали