Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Електронна сигналізація для квартири і бізнесу від Мін'юсту

01.11.2016

Електронна сигналізація для об'єктів нерухомості. Саме так можна охарактеризувати чергову розробку Мін'юсту в допомогу власникам нерухомого майна.

Уже відомо, що Міністерство юстиції передало свою функцію по реєстрації бізнесу і нерухомості армії реєстраторів і нотаріусам. Також вже практично всім українцям відомо, що більшість реєстрів, в т.ч. і реєстр, в якому зібрані всі нерухомі об'єкти наших громадян, відкриті і доступні для будь-якого користувача.

У зв'язку з цим в суспільстві постійно назріває тривога, люди турбуються про своє майно і бізнесі, а також не стала їх нерухомість більш доступна для шахраїв.

Антирейдерський закон

В ході практики всі починання потихеньку стали показувати свої і сильні, і слабкі сторони. Чиновники змушені були визнати, що в деяких моментах перестаралися і відкрили нові можливості для шахраїв і рейдерів.

Саме тому Верховна Рада України прийняла законопроект, який ліквідує рейдерські схеми і підсилює захист права власності в Україні. Йдеться про законопроект №5067 від 5 вересня 2016 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності».

У п'ятницю, 28 жовтня 2016 року, президент затвердив Закон своїм підписом.

Так, крім іншого, в рамках цього закону закладено основу для механізму, покликаного захистити нерухомість і бізнес громадян.

СМС-оповіщення

Так звана «система СМС-інформування» буде працювати для власників нерухомого майна та повідомляти про будь-які зміни в реєстрі. Це свого роду електронна сигналізація.

Власник, що бажає, щоб йому негайно повідомили, якщо раптом з його майном буде вироблено якесь юридичне дію або спроба такого дії (відчуження, перереєстрація і т.д.), повинен буде дати всі необхідні дані про себе і майно, залишити номер телефону , по якому можна буде відіслати СМС і оплатити цю послугу.

Даний сервіс буде знаходитися на фінансове забезпечення його клієнтів.

В даний час сам сервіс знаходиться на завершальній стадії розробки. Далі пройде перше тестування.

Все в руках власника

Чиновники обіцяють, що підприємці зможуть подати в електронному вигляді заявку на заборону реєстраційної дії про зміну власника щодо свого бізнесу.

В даному випадку все цілком залежатиме від власника нерухомості або бізнесу. У цьому процесі є дві складові.

Перше - це те, що вже на законодавчому рівні реєстратор і нотаріус в процесі здійснення реєстраційної дії зобов'язані повідомити всіх зацікавлених осіб, порушених у даному конкретному дії. Механізм цієї системи буде розроблений в рамках підзаконного акту.

Яким чином це буде реалізовуватися на практиці, зараз обговорюється. Є кілька ідей. Це може бути СМС або повідомлення на електронну пошту.

Але що стосується СМС-оповіщення в чистому вигляді, то вже запускається в тестовому режимі сервіс, який буде працювати до тих пір, поки не запрацює система інформування зацікавлених осіб.

Є три кроки, які заінтересована особа має зробити, щоб отримувати таке оприлюднення.

Перше - це отримати реєстраційний номер об'єкта нерухомості, відкрити свій електронний кабінет власника майна і поставити там майно на відповідний контроль. І останнє - вказати свій номер телефону, куди і будуть відправлятися повідомлення.

Іншими словами, це не буде завдання державного реєстратора, це буде завдання самого зацікавленого власника.

Джерело: http://sud.ua/

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали