Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Для держреєстрації власної справи необхідно 24 години

26.01.2017

Сьогодні громадянину, який вирішив відкрити власну справу, необхідно мінімум часу та документів.

Для легалізації власного бізнесу майбутньому підприємцю слід звернутися до органу державної реєстрації. При собі необхідно мати паспорт, копію ідентифікаційного коду, заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації з обраним видом діяльності. Документи на реєстрацію, яка проводиться безкоштовно та упродовж однієї доби, можна подати особисто або на підставі нотаріально оформленого доручення, а також поштою або електронним документом, використавши електронний цифровий підпис.

Cаме останній он-лайн спосіб є популярним та зручним для платників.

Далі дані про підприємця в електронному вигляді передаються держреєстратором до органів державної фіскальної служби.

Наступним кроком є визначення підприємця з вибором системи оподаткування – загальною або спрощеною. Для цього необхідно подати відповідну заяву до державної податкової інспекції за місцем реєстрації. Крім того, фізична особа-підприємець має зареєструвати книгу обліку доходів і витрат.

Докладну інформацію щодо умов та порядку постановки на облік, а також систем оподаткування можна отримати на сайті державної фіскальної служби або у Центрах обслуговування платників податків.

Джерело: http://zp.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців
Європейський Союз запускає Систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System – EES). Це електронна база, яка автоматично фіксуватиме всі перетини зовнішніх кордонів ЄС громадянами третіх країн, у тому числі українцями. Більше за темою: Водій підприємства втік під час закордонного відрядження: як...
15.09.2025
Як військовозобов’язаному відновити втрачений військовий квиток
Військовий квиток може існувати в електронному та паперовому вигляді, але саме паперовий документ залишається обов’язковим для багатьох процедур. Більше за темою: Укладення трудового договору між підприємцем і працівником: чи потрібен військовий квиток? Військовий квиток може існувати в ...
15.09.2025
Програма дій Уряду на 2025 рік: ключові пріоритети
Програма дій на 2025 рік визначає чіткі цілі, пріоритети й індикатори виконання. Це конкретний план, який дозволяє відстежувати прогрес і робити державні рішення зрозумілими для громадян. Кабмін схвалив Програму дій на 2025 рік і передав її до Верховної Ради. Документ визначає чіткі цілі, пріор...
Кращі матеріали