Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Для держреєстрації власної справи необхідно 24 години

26.01.2017

Сьогодні громадянину, який вирішив відкрити власну справу, необхідно мінімум часу та документів.

Для легалізації власного бізнесу майбутньому підприємцю слід звернутися до органу державної реєстрації. При собі необхідно мати паспорт, копію ідентифікаційного коду, заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації з обраним видом діяльності. Документи на реєстрацію, яка проводиться безкоштовно та упродовж однієї доби, можна подати особисто або на підставі нотаріально оформленого доручення, а також поштою або електронним документом, використавши електронний цифровий підпис.

Cаме останній он-лайн спосіб є популярним та зручним для платників.

Далі дані про підприємця в електронному вигляді передаються держреєстратором до органів державної фіскальної служби.

Наступним кроком є визначення підприємця з вибором системи оподаткування – загальною або спрощеною. Для цього необхідно подати відповідну заяву до державної податкової інспекції за місцем реєстрації. Крім того, фізична особа-підприємець має зареєструвати книгу обліку доходів і витрат.

Докладну інформацію щодо умов та порядку постановки на облік, а також систем оподаткування можна отримати на сайті державної фіскальної служби або у Центрах обслуговування платників податків.

Джерело: http://zp.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали