Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Дерегуляція і цифровізація послуг для бізнесу: що планує Уряд

16.05.2025

Уряд працює над дерегуляцією підприємницької діяльності, спрощуючи умови ведення бізнесу та усуваючи зайві регуляторні бар’єри. 

15 травня під головуванням Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля відбулася нарада  щодо дерегуляції та кроків Уряду щодо усунення адміністративних перешкод, які заважають ефективній роботі бізнесу. 

У нараді взяли участь Перший віце-прем'єр-міністр – Міністр економіки Юлія Свириденко, заступник керівника Офісу Президента Віктор Микита та представники бізнесу, з якими узгодили подальші заходи та законодавчі ініціативи для  продовження дерегуляції. 

«Дерегуляція і цифровізація послуг для бізнесу – це одна з основних реформ Уряду, і ми вже здійснили низку кроків у цьому напрямку, і бізнес високо оцінив їхню ефективність», – підкреслив Денис Шмигаль. 

Він зазначив, що з 2023 року міжвідомча робоча група з дерегуляції переглянула більше 1000 інструментів державного регулювання, з яких 456 рекомендовано до скасування. На сьогодні вже скасовано 352, решта – у процесі опрацювання. Також розпочала роботу комунікаційна платформа «Пульс», яка покращить взаємодію між державою та бізнесом. 

«Наразі в Уряді перебуває законопроект Мінекономіки щодо скасування ще 60 дозвільних документів», – повідомив Прем’єр-міністр. 

Денис Шмигаль наголосив, що після обговорення проблемних питань із бізнесом та аналізу пропозицій міністерств, профільним відомствам доручено напрацювати необхідні рішення. 

«Маємо разом виробити якісний концепт роботи з дерегуляції», – підкреслив Прем’єр-міністр. 

Урядовий портал

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
27.06.2025
Що означають нові статуси у Резерв+ та як діяти у певних випадках
У застосунку «Резерв+» з’являються різні статуси щодо військового обліку. Розглянемо, що вони означають і як діяти. Більше за темою: Перелік документів, що оформлюються юридичною особою для ведення військового обліку Чи подавати звіт про заброньованих військовозобов’яз...
Кращі матеріали