Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Дерегуляція і цифровізація послуг для бізнесу: що планує Уряд

16.05.2025

Уряд працює над дерегуляцією підприємницької діяльності, спрощуючи умови ведення бізнесу та усуваючи зайві регуляторні бар’єри. 

15 травня під головуванням Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля відбулася нарада  щодо дерегуляції та кроків Уряду щодо усунення адміністративних перешкод, які заважають ефективній роботі бізнесу. 

У нараді взяли участь Перший віце-прем'єр-міністр – Міністр економіки Юлія Свириденко, заступник керівника Офісу Президента Віктор Микита та представники бізнесу, з якими узгодили подальші заходи та законодавчі ініціативи для  продовження дерегуляції. 

«Дерегуляція і цифровізація послуг для бізнесу – це одна з основних реформ Уряду, і ми вже здійснили низку кроків у цьому напрямку, і бізнес високо оцінив їхню ефективність», – підкреслив Денис Шмигаль. 

Він зазначив, що з 2023 року міжвідомча робоча група з дерегуляції переглянула більше 1000 інструментів державного регулювання, з яких 456 рекомендовано до скасування. На сьогодні вже скасовано 352, решта – у процесі опрацювання. Також розпочала роботу комунікаційна платформа «Пульс», яка покращить взаємодію між державою та бізнесом. 

«Наразі в Уряді перебуває законопроект Мінекономіки щодо скасування ще 60 дозвільних документів», – повідомив Прем’єр-міністр. 

Денис Шмигаль наголосив, що після обговорення проблемних питань із бізнесом та аналізу пропозицій міністерств, профільним відомствам доручено напрацювати необхідні рішення. 

«Маємо разом виробити якісний концепт роботи з дерегуляції», – підкреслив Прем’єр-міністр. 

Урядовий портал

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
03.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Затверджено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати ЄСВ ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.05.2025 Визначено критерії, за яких діяльність не вважатиметься наданням фінансових послуг Оприлюднено показники середнь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
06.06.2025
Додаткові 200 млн грн виділено на програму часткової компенсації за українську техніку та обладнання
У рамках програми покупці отримують компенсацію 15 % від вартості техніки (без ПДВ), придбаної у виробників із затвердженого переліку. Більше за темою: Часткова компенсація витрат на придбання генератора: які наслідки в бухобліку та оподаткуванні? Кабмін ухвалив рішення виділити додатково 200 ...
06.06.2025
Продовжено пільговий режим для імпорту української сталі та заліза до ЄС
Рада ЄС продовжила дію сприятливого режиму торгівлі з Україною залізом і виробами зі сталі після 6 червня 2025 року. Таке рішення спрямоване на підтримку української економіки, яка зазнає серйозних втрат внаслідок збройної агресії рф.  Більше за темою: Експорт товарів і послуг: оформлення...
06.06.2025
Який режим торгівлі з ЄС після 05.06.2025
5 червня 2025 року закінчився термін дії заходів з тимчасової лібералізації торгівлі, запроваджених ЄС в односторонньому порядку до імпорту товарів з України Регламентом (ЄС) 2024/1392 Європейського Парламенту та Ради від 14 травня 2024 року.  Більше за темою: Експорт товарів і послуг: оф...
Кращі матеріали