Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Декларацію про готовність об’єкта до експлуатації можна зареєструвати он-лайн

20.03.2017

16 березня Держархбудінспекція спільно з Державним агентством з питань електронного урядування та Координатором проектів ОБСЄ в Україні презентували нову електронну послугу у містобудівній сфері – декларацію про готовність об’єкта до експлуатації.

Зазначена е-послуга стала вже сьомою у сфері будівництва і відтепер українці зможуть як розпочати, так і завершити будівництво об’єктів І-ІІІ категорії в режимі он-лайн. Громадяни матимуть змогу подати таку е-декларацію у будь-який зручний час 24 години на добу 7 днів на тиждень через мережу Інтернет.

Електронні послуги вже доступні через портал Держархбудінспекції e-dabi.gov.ua, а також на Єдиному державному порталі адміністративних послуг my.gov.ua. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.

Пілотний проект як складова кампанії із запровадження електронного урядування в Україні реалізовано за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні. Координатор проектів ОБСЄ в Україні впродовж останніх чотирьох років активно співпрацює з органами державної влади України щодо реалізації ініціатив у сфері електронного урядування. Маємо досить значний перелік проектів, де цифрові технології стали у нагоді для прискорення реформ у соціально-економічній сфері.

За рахунок автоматизації значно пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Результат надання електронної послуги направляється суб’єкту звернення також в електронній формі. Такі нововведення дозволять заощадити час та зусилля і максимально мінімізують ризики будь-яких можливих зловживань.

Важливим кроком стало налагодження взаємодії між реєстрами ДАБІ та Мінюсту, завдяки якому громадяни також зможуть оформити право власності на нерухомість у електронному форматі. Тепер при оформленні прав власності на нерухомість від громадянина не вимагатимуть надавати державному реєстратору документи про введення об’єкта в експлуатацію в паперовому вигляді, адже реєстратор матиме змогу отримати їх автоматично в режимі он-лайн з єдиного реєстру Держархбудінспекції.

Сьогодні впроваджено 7 електронних адміністративних послуг у будівництві:

∙                повідомлення про початок виконання підготовчих робіт;

∙                декларація про початок виконання підготовчих робіт;

∙                повідомлення про початок будівельних робіт;

∙                декларація про початок будівельних робіт;

∙                подання документів для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва;

∙                внесення змін до переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва;

∙                декларація про готовність об’єкта до експлуатації.

Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publ...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
16.09.2025
Що таке «Офіси податкових консультантів»
Новий сервіс допоможе розібратися у податкових питаннях, отримати фахову пораду та уникнути порушень законодавства. Більше за темою: Підприємство здає в оренду частину сільгоспбудівлі: ДПС змінила свою позицію щодо обкладення податком на нерухомість Для підвищення якості податкових послуг та зручно...
16.09.2025
Оскарження штрафу ТЦК та СП при наявності відстрочки: судова практика
Суд ухвалив рішення: позов задовольнити, постанову скасувати та провадження закрити. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Дорогою на роботу працівника забрали до ТЦК: дії роботодавця Чи потрібно повідомляти ТЦК про направлення військовозобов’язаного працівника у тривале відрядження? Чолов...
16.09.2025
ДПС фіксує збільшення виторгу через РРО
Результати свідчать про дієвість системної співпраці бізнесу та ДПС. Така взаємодія ґрунтується не лише на контролі, а й на довірі, діалозі та превентивних заходах, що створюють умови для сталого розвитку сфери розрахункових операцій. Більше за темою: У якому розмірі накладається штраф за РРО-поруш...
Кращі матеріали