Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Декларація відповідності вимогам протипожежної безпеки відтепер доступна онлайн

15.02.2018

14 лютого 2018 року Державна служба з надзвичайних ситуацій, Державне агентство з питань електронного урядування і партнери проекту USAID/UK Aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» презентували нову електронну послугу з реєстрації декларації відповідності вимогам протипожежної безпеки у режимі онлайн.

Відтепер пропонується принципово новий рівень якості обслуговування бізнесу. Суб’єкти господарювання можуть подати такі документи у будь-який зручний час 24 години 7 днів на тиждень через мережу Інтернет, витративши на це не більше декількох хвилин.

Урядом було прийнято постанову «Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації з питань пожежної безпеки», якою реалізовано зазначений механізм для подання на реєстрацію декларацій. Положення постанови усувають можливі корупційні ризики при наданні зазначеної адміністративної послуги, спрощують відносини між суб’єктами господарювання та контролюючим органом, а також сприяють поліпшенню інвестиційного клімату в цілому в державі.

Наступна адміністративна послуга, яка буде доступна в електронному вигляді найближчим часом – це отримання ліцензій на виконання робіт протипожежного призначення. Наразі завершується робота щодо підготовки персоналу.

Електронна послуга вже доступна через https://e-services.dsns.gov.ua/ і https://www.kmu.gov.ua/ua/services. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.

Окрім запровадження послуги, також створено єдиний електронний реєстр, в якому зберігатимуть дані щодо всіх наданих декларацій, що  дозволить здійснювати за ними ефективний контроль та моніторинг.

Ця послуга потрібна не лише підприємцям, яким вона полегшить умови ведення бізнесу. Відкритість реєстру, де будуть зберігатися декларації, забезпечить громадянам доступ та можливість моніторити та контролювати процес. Інформацію про те, чи задекларував конкретний підприємець відповідність свого об’єкта вимогам протипожежної безпеки, хто відповідальний за безпеку, де придбано протипожежне обладнання, тепер можна легко знайти он-лайн.

Джерело: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/deklar...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали
Центр сповіщень