6 способів підвищити свою вартість на ринку праці
30.05.2016 135 0 0
Популярність завжди можна монетизувати, незалежно від того, хто ви за професією.
"Зміст всіх книг з самовдосконалення, GTD, мотивації, тайм-менеджменту, до решти зводиться до того, що людина з Беверлі-Хіллз радить людині, яка живе в Магадані, вийти із зони комфорту" ... Ось уже два роки ця фраза з GeekTimes кочує по російськомовному медійному простору. Авторство давно затерли, а читачів, які поділяють цю точку зору, стає все більше. Добігає кінця епоха благоговіння перед гуру, коли багата людина запросто могла стати вдвічі багатшим, видаючи книги про те, як досягти успіху. Втім, загальне бажання отримати від життя більше, яке десятиліттями живило попит на "рецепти процвітання", не зникло. З підліткового віку і до пенсії більшість наших зусиль витрачається на дії, кінцевою метою яких є підвищення рівня добробуту. Заради чого ще ми отримуємо освіту, намагаємося вибрати найбільш перспективну сферу діяльності, закріпитися в професії, заслужити репутацію класного фахівця? Тим більше прикро, якщо отримані в результаті заробітки виявляються скромніше, ніж ми очікували.
Як будемо справлятися з розчаруванням? Спишемо все на плачевний стан національної економіки або погодимося з тим, що стоїмо рівно стільки, скільки отримуємо? Фокус пропонує своїм читачам третій варіант - дорожчати. Виявляється, для цього не обов'язково витрачати роки на отримання ще одного вузівського диплому або наукового ступеня. Не потрібно з нуля переучуватися, освоюючи нову, більш високооплачувану спеціальність, або створювати власний бізнес. Словом, можна обійтися без революцій і проривів, не виходити з тієї самої зони комфорту, про яку пишуть в західних "підручниках успіху", але при цьому в доступному для огляду майбутньому подвоїти або навіть потроїти власну зарплату.
Попрацюй над собою
Вашу зарплату можна збільшити в кілька разів. Чи не завтра, звичайно, але в доступному для огляду майбутньому. І це не буде вимагати будь-яких надзусиль. Правильний профайл в Facebook, платний або безкоштовний online-курс англійської, спілкування з колегами, відвідування галузевих форумів і конференцій - необхідний інструментарій простий, давно відомий і чи не банальний. Але він працює. Головне не полінуватися і зробити "роботу над собою" правильно.
Беріть участь в галузевих заходах
На будь-якому ринку рівень продажів залежить від впізнаваності бренду, і ринок праці не виняток. Хочете, щоб про вас згадали, коли відкриється цікава вакансія з високою зарплатою? Будьте на увазі.
Звичайно, професійні форуми, конгреси, конференції, круглі столи та презентації віднімають багато часу і енергії. Не дивно, що фахівці, які не виконують репрезентативних функцій в компанії, часто нехтують галузевої тусовкою. Про неї згадують, зіткнувшись з необхідністю пошуку нового місця роботи, але це, прямо скажемо, запізно. Привернути увагу колег і суміжників, які вже встигли про вас забути, не в приклад складніше, ніж просто залишатися в полі їхнього зору. Крім того, доповідь, підготовлений успішним фахівцем, цілком задоволеним своєю нинішньою роботою, зазвичай звучить переконливіше, ніж виступ шукає новий проект.
З'їздивши на дві-три конференції і не отримавши від них видимої віддачі, багато розчаровуються, а даремно: ваше вдалий виступ може несподівано "вистрілити" кілька років по тому ".
Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: https://focus.ua/money/348013/
Коментарі до матеріалу