Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

11 чат-ботів для вирішення фінансових питань

03.07.2019 11440 0 0

11 чат-ботів для вирішення фінансових питань, які були запущені в Україні в останні роки.

Навіщо чат-боти

Вони дозволяють переводити кошти, брати кредити, управляти бюджетом, отримувати повідомлення про статус транзакцій, вчитися електронних платежів, сплачувати за послуги і дізнаватися про тарифи компаній.

PayLastic

  • Месенджери - Telegram, Viber і Facebook

Функція бота

Прийом оплати карткою за товари та послуги продавців в месенджерах, мобільний еквайринг.

Як використовувати

Для того, щоб почати користуватися сервісом, потрібно зайти на сайт www.paylastic.me, перейти в розділ «Кабінет» і пройти реєстрацію, ввівши номер мобільного телефону.

Далі в налаштуваннях потрібно прив'язати платіжну карту до сервісу, вказати суму блокування (яка повернеться після підтвердження реєстрації) та адреса електронної пошти.

Потім необхідно налаштувати мерчант для прийому оплати платіжними картами, додавши платіжний сервіс банку або провайдера, з яким укладено договір еквайрингу (наприклад, LiqPay від Приватбанку), і додати «операторів» - співробітників компанії, які будуть працювати з платіжними картами і приймати оплату.

Для того, щоб додати оператора потрібно вказати його ім'я, посаду та номер телефону. Прив'язавши номер мобільного, можна використовувати чат-бота PayLastic в одному з месенджерів - Telegram, Viber або Facebook Messenger.
Підключення, настройка сервісу і перший місяць використання - безкоштовні, другий місяць і далі - $3. При відсутності активності плата не стягується. PayLastic доступний клієнтам LiqPay (Приватбанк), Ощадбанку, Portmone.com, WayForPay і Fondy.

Чат-бот від Райффайзен Банк Аваль та Visa

  • Месенджери - Viber і Telegram

Функція бота

Консьєрж-сервіс, бізнес-банкінг для підприємців, планування та вирішення побутових питань.

Як використовувати

Райффайзен Банк Аваль та Visa запустили спільного чат-бота для підприємців. Скористатися сервісом можуть клієнти банку, які є держателями платіжних карт Visa. Безкоштовний чат-бот підходить для вирішення таких завдань, як: організація подорожей онлайн-покупки доступ до проактивних сервісів, такі як нагадування і персональний календар виконання щоденних справ.

LeoBot

  • Месенджер - Facebook

Функція бота

Грошові перекази з картки на картку між картками українських банків, поповнення мобільного, месенджера Viber та ігор.

Як використовувати

Щоб почати швидко переказувати гроші через месенджер, спочатку потрібно зв'язатися з чат-ботом. Для цього в пошуковому рядку Facebook-мессенджера знайдіть контакт LeoBot. Після відправлення запиту на переписку, бот запропонує перевести кошти.

Послуги бота доступні тільки користувачам цифрового гаманця Masterpass. Тому всі операції відбуваються після авторизації в існуючому гаманці або створення нового. Всі ці дії можна виконати, не покидаючи месенджер. Потім чат-бот попросить ввести номер картки одержувача коштів, сформує рахунок і повідомить про статус транзакції.

Після робот запропонує зберегти шаблон платежу. Наступного разу клієнтові потрібно буде тільки ввести суму переказу. Всього можна створити до п'яти таких шаблонів.

Greenz Bot

  • Месенджер - Telegram

Функція бота

Допомога у веденні бюджету

Як використовувати

Для початку користувач повинен пройти реєстрацію в системі, повідомивши боту свій gmail, передбачувану суму витрат на місяць і місце проживання. Потім робот сформує онлайн-таблицю, куди буде записувати всі витрати, про які ви будете повідомляти йому в листуванні.

PrivatOchBot

  • Месенджер - Facebook, Telegram, Viber.

Функція бота

Проведення фінансових операцій в кілька кліків.

Як використовувати

Приватбанк має універсальний чат-бот @agentprivat в месенджері Facebook, а також декілька вузькоспеціалізованих роботів, наприклад, кредити або програма лояльності «Бонус Плюс» в Telegram і Viber.
Однак перед початком роботи бот зажадає вказати номер телефону.

Oschadbot

  • Месенджери - Facebook і Telegram

Функція бота

Інформація про карткові рахунки, зміна лімітів, блокування карт.

Як використовувати

Починаючи з січня 2019 року абоненти Ощадбанку можуть зв'язуватися з банком за допомогою чат-бота в месенджері Facebook m.me/Oschadbot, на сторінці Ощадбанку www.facebook.com/oschadbot або в Telegram, ввівши в пошуку @Oschadbot.

Щоб почати користуватися послугами Oschadbot, необхідно буде вказати в чаті з роботом мобільний номер телефону.

otpbank_bot

  • Месенджери - Telegram і Facebook.

Функція бота

Інформація та платежі з карткового рахунку, курси валют банку, адреси відділень і банкоматів банку, зміна лімітів на проведення операцій.

Як використовувати

ОTP Bank запустив чат-бота в листопаді 2017 року. Послуга була впроваджена спільно з партнером iPay на базі гаманця Masterpass, і, крім описаних вище функцій, також дозволяла поповнювати мобільний телефон, проводити операції з Masterpass і погашати заборгованості за споживчим кредитом.

На даний момент цей функціонал більш недоступний і чат-бот є довідково-інформаційний сервіс.

Додатковою послугою бота є підключення оператора - якщо ви поставите питання, на який робот не зможе відповісти, до чату приєднається співробітник банку.

Tascombot

  • Месенджер - Telegram

Функція бота

Актуальні курси валют, адреса найближчого відділення або банкомату банку, допомога в оформленні платіжної або кредитної картки.

Як використовувати

Вкладникам потрібно подружитися з ботом @tascombot в месенджері і самим ініціювати бесіду.

Бот має зручне та зрозуміле меню з численним підпунктами, в якому можна швидко знайти потрібну інформацію.

WayForPay_bot

  • Месенджер - Facebook, Viber, Telegram

Функція бота

Звіт про статус онлайн-платежів.

Як використовувати

Інтернет-магазини, які приймають платежі через сервіс WayForPay, а також їх покупці, можуть налаштувати систему оповіщення про статус платежу в улюбленому мессенджере.

Щоб отримувати повідомлення чату бота, потрібно зареєструватися. Повідомлення будуть приходити після кожної покупки або отримання оплати.

RailwayBot

  • Месенджери - Facebook і Telegram

Функція бота

Пошук, моніторинг і покупка залізничних квитків, надання інформації про графік руху поїзда по його номеру.

Як використовувати

Бот можна використовувати або в Telegram, або в месенджері Facebook. Однак за фактом в Telegram меню і функціонал сервісу виглядає і працює зручніше. Якщо ви захочете купити квитки на поїзд, бот в Facebook просто перенаправить вас на сайт Приватбанку для покупки проїзних документів, у випадку з Telegram оплату можна провести безпосередньо в мобільному додатку месенджера, заплативши за квитки за допомогою Apple Pay, Google Pay або банківської карти.

Ukrposhta_chatbot

  • Месенджери - Facebook, Viber і Telegram

Функція бота

Пошук і відстеження відправлення за номером, інформування про тарифи і зміну статусу посилки, пошук відділення і його геолокації за індексом.

Як використовувати

Ukrposhta_chatbot - офіційний бот поштового оператора Укрпошта. Щоб почати ним користуватися, необхідно додати бот в одному з месенджерів, потім задати вас питання, скориставшись підпунктами меню. Якщо раптом бот не зможе відповісти на поставлене йому питання, тоді можна в розділі «Допомога» вибрати опцію «з'єднати з оператором».

https://minfin.com.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали