Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

10 якостей ефективного керівника

Редакція

13.04.2018 2571 0 1

Хто такий ефективний керівник? Той, якого немає. Він, як Джей Гетсбі з безсмертного роману Френсіса Скотта Фіцжеральда: ніхто його не бачив, але всі про нього говорять, ніхто його не знає, але все його бояться.

Ефективним може бути саме той, коли згадка лише його імені наводить жах позбавлення премії за невиконану роботу і змушує шарніри в черепній коробці підлеглих рухатися максимально швидко, а дедлайн закривати точно хвилина в хвилину.

1. Будь впевнений у собі!

Ні для кого не секрет, що впевненість в собі - запорука успіху в багатьох починаннях. Посудіть самі, кому ви довірите своє життя більш охоче: інструкторові, який боїться висоти і нервово шукає кільце від парашута або інструктору, який тягне вас за собою у вільний політ, та ще й заразно-позитивно селф-палицею розмахує? Впевнений в собі співрозмовник легко викликає довіру, повагу. Він завжди захоплює, притягує і мотивує на звершення особистим прикладом.

2. Перестань чути те, що не хочеш. На «слабо» не ведись!

Як не дивно, займаючи керівну посаду, ця якість є дуже доречною. Горе-порадників вистачає не тільки в побутовому житті, але і на роботі. До того ж, якщо ви - успішні, заздрісники, конкуренти і ті, хто бажають так чи інакше вас «підсидіти» або спаплюжити ваше добре ім'я, ніколи не дрімають. Їх як магнітом буде притягувати ваш успіх і, звичайно ж, вони будуть використовувати не найчесніші методи в боротьбі з вашою особою, в тому числі і дезінформацію. Адже кожен пам'ятає велику мантру всіх вчителів і вихователів: «А якщо всі підуть стрибати з десятого поверху, ти теж підеш»? Тому вміння «відсікати» все непотрібне дуже важливо! Крім іншого, ця якість допоможе вам не розпорошуватися на другорядні речі: на плітки, порожні розмови та інше. Таким чином, у вас збережеться досить вільного часу, щоб виконувати те, що важливо. А також ви збережете позитивну енергію, сили і здоров'я.

3. Не лізь з рекомендаціями і порадами, де не просять, а де просять - вибирай!

Основна помилка деяких керівників полягає в тому, що вони роздають рекомендації направо і наліво, особливо там, де їх ніхто про це не просив. Нав'язливі рекомендації викликають не тільки певну дозу роздратування у оточуючих (особливо у вищестоячих, які обурено думають «яйце надумав курку вчити»), а й витрачає знання тих, хто ними ділиться. Виглядає ця позиція не дуже респектабельно і навіть нав'язливо. А від нав'язливого завжди прагнуть позбутися. Навіть якщо у вас попросили пораду, будьте вибагливі в тому, кому її варто дати, а від кого краще ухилитися. Бо ви ж не зацікавлені у вирощуванні конкуренції.

4. Будь уважний до деталей. Делегуй вміло!

Увага до деталей - незамінна якість в житті успішного бізнесмена. Саме вона дозволяє «отримати вигоду з нічого», хоча це саме «нічого» в даному випадку - просто непомітна деталь для оточуючих, але не для уважної людини. Припустимо, в ресторані вам принесли салат, а на тарілці ви виявили порошинку або, що ще гірше, волосину. Що ви будете робити? Звичайно ж викличете офіціанта і попросіть замінити салат. У поважному закладі вас нагодують за свій рахунок та ще й запропонують додаткові бонуси, щоб ви ненароком не дали негативну рекламу. Це найпростіший приклад уваги до деталей і отримання завдяки йому вигоди. Що ж до вмілого делегування, тут і пояснювати немає сенсу: якщо робота доручена професіоналу, вона буде виконана якісно і швидко. Якщо ж того, хто в переданому дорученні не розуміє ні йоти, то, в кращому випадку, це доручення буде виконано погано, а в гіршому - не виконано зовсім.

5. Роби помилки, але не повторюй їх!

Робити помилки можна і потрібно, інакше як людина буде розвиватися? Дитина ж теж не відразу на ногах міцно тримається, спершу він часто оступається і падає. Питання тут полягає лише в тому, чи отримаєте з цих помилок урок, або підете далі, наступаючи на ті ж граблі.

6. Будь байдужий до знижок і розпродажів!

Знижки та розпродажі - інструмент, який рухає тими, у кого грошей не так багато, але дуже хочеться придбати ту саму «дорогу» і «заповітну» річ. Часто за масовими акціями, які проводять магазини ховається неякісний товар: з вадами, з вийшли терміном придатності і т.д. Ефективний управлінець основну увагу приділяє якості товару, який збирається придбати, а не його наявності під певним брендом у себе взагалі.

7. Не будь гучним, не виставляй себе на показ!

Прагнення «пустити пил в очі» оточуючим, яскраві і епатажні витівки, різкі і викликаючі резонанс заяви - це досить дешевий спосіб привернути до себе увагу. Зазвичай за гучністю і епатажністю не приховується нічого. Такий яскравий різнокольоровий фантик містить пустишку. Людина слова і діла не буде виставляти своє життя на загальний огляд, а скрупульозно і вивірено буде рухатися до задуманої мети, не витрачаючи дорогоцінний час на святкову мішуру.

8. Май зв'язки на всіх рівнях суспільства!

Бізнесмен зустрічає  безліч завдань, які потрібно вирішувати на різних рівнях. Правильні знайомства - це швидкий і ефективний спосіб вийти з непередбачуваної ситуації.

9. Читай!

Якщо людина начитана - вона мудра, адже на прикладі книг вона уже програла сотні різних життєвих сценаріїв, володіє великими знаннями в різних областях, красномовна, та до того ж однозначно є приємним співрозмовником.

10. Будь стратегом!

У будь-якій війні важлива тактика і стратегія. Якщо ставитися до бізнесу, як до військових дій (а саме так до нього і слід ставитися), успішний «полководець» -бізнесмен повинен прораховувати різні ситуації, бачити корінь проблеми і її рішення на кілька кроків вперед, він здатний передбачати дії свого суперника і добре відчувати і розбиратися в його намірах. Відмінним навиком, який формує стратегічність є оволодіння мистецтвом стратагем.

http://www.cluber.com.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали