Запроваджуємо на підприємстві новий режим роботи
Із цієї статті ви дізнаєтеся:
- як повинен діяти роботодавець, щоб установити режим неповного робочого часу на підприємстві;
- кому з працівників не можна відмовити в установленні режиму неповного робочого часу;
- як правильно документально оформити зміну режиму роботи підприємства.
Що можна зробити на практиці: дотримуючись наших підказок, правильно документально оформити зміну режиму роботи підприємства та в установлений законодавством строк повідомити працівників про такі зміни. Це дозволить уникнути спорів як із працівниками, так і з контролюючими органами.
Режим неповного робочого часу: закон не проти
Режим неповного робочого часу – це непоганий вихід із ситуації, коли ви шукаєте, на чому б заощадити, але не хочете втрачати своїх співробітників.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року