Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як оформляти та оплачувати відрядження у вихідний чи святковий день?

Співробітник був направлений у відрядження на 9 днів: вийшло, що він виїхав у суботу, а приїхав з відрядження наступної неділі. Чи зобов'язане підприємство надати йому додаткові дні відпочинку – чотири вихідних дні, які припали на період відрядження? І якщо так, то як їх оплачувати?

Скажемо відразу, що КЗпП це питання не врегульоване. Загальна норма свідчить: робота, виконана у відрядженні, оплачується згідно з правилами, устанавленими в колективному або трудовому договорі (ст. 121 КЗпП).

Порядок оформлення і виплати компенсації в разі, коли відряджений співробітник виїхав або приїхав у вихідний/святковий день, регламентований в Інструкції про службові відрядження в межах України і за кордоном, затвердженій наказом Мінфіну від 13.03.98 р. № 59 (далі – Інструкція № 59). Ця інструкція поширюється тільки на бюджетну сферу, проте комерційні підприємства теж можуть її застосовувати – як орієнтир для складання своїх внутрішніх документів.

Так, згідно з п. 7 Інструкції № 59 день вибуття у відрядження і день прибуття з нього вважаються днями перебування працівника у відрядженні. Якщо період відрядження включає у тому числі вихідні (субота, неділя) та/або святкові дні, цей факт необхідно зазначати в наказі про відрядження. За ці дні виплачуються добові в загальному порядку (ст. 121 КЗпП).

Тепер з приводу надання іншого вихідного дня. У цьому питанні можна керуватися п. 10–12 Інструкції № 59, де сказано:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали