Виправлення в трудовій книжці: три практичні ситуації
30.08.2014 2026 0 0
Із цієї статті ви дізнаєтеся: у якому порядку слід уносити до трудової книжки виправлення і зміни в різних випадках.
Що можна зробити на практиці: роботодавцеві – при виявленні в трудовій книжці неточностей і помилок унести необхідні записи за всіма правилами, щоб уникнути надалі спорів із працівником, а можливо, і судових розглядів. Працівникові – у тих випадках, коли виправлення до трудової книжки не вносяться, отримати відповідну довідку, що підтверджує стаж.
Нормативна база
Чинне законодавство дозволяє вносити виправлення і зміни до трудових книжок працівників. Адже інакше довелося б просто викидати трудову книжку кожного разу, коли в ній допущено неточність або описку, що на практиці буває нерідко: усі люди помиляються.
Порядок заповнення трудових книжок викладено в Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженій спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.93 р. № 58 (далі – Інструкція № 58). А питання виправлення помилок і внесення змін до трудової книжки розглянуто в п. 2.6, 2.8–2.10, 2.13 Інструкції № 58.
Термінологія: виправлення чи зміна?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року