Облік товарів у підприємців: які новації на нас чекають
Карантин = форс-мажор: як працювати в нових умовах?
Акценти статті:
- хто з підприємців зобов'язаний вести облік товарних залишків і мати документи на товар;
- як діяти, якщо у підприємця немає документів на товар;
- яка відповідальність передбачена за невиконання нових вимог закону.
До Закону від 06.07.95 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг» (далі – Закон № 265) будуть унесені зміни, які стосуються порядку обліку товарних запасів.
Ці зміни повинні були запрацювати з 19 квітня 2020 року, але дата їх набуття чинності перенесена у зв'язку з карантином (п. 5 розд. I Закону від 17.03.20 р. № 533-IX). Тепер вони почнуть діяти з 1 серпня 2020 року.
Проте готуватися до нововведень варто вже зараз. Адже вони стосуватимуться всіх суб'єктів господарювання (далі – СГ) (і підприємців у т. ч.), які здійснюють розрахункові операції у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (див. таблицю).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року