• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Облік товарів у підприємців: які новації на нас чекають

30.03.2020 928 0 0

Карантин = форс-мажор: як працювати в нових умовах?

Акценти статті:

  • хто з підприємців зобов'язаний вести облік товарних залишків і мати документи на товар;
  • як діяти, якщо у підприємця немає документів на товар;
  • яка відповідальність передбачена за невиконання нових вимог закону.

До Закону від 06.07.95 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг» (далі – Закон № 265) будуть унесені зміни, які стосуються порядку обліку товарних запасів.

Ці зміни повинні були запрацювати з 19 квітня 2020 року, але дата їх набуття чинності перенесена у зв'язку з карантином (п. 5 розд. I Закону від 17.03.20 р. № 533-IX). Тепер вони почнуть діяти з 1 серпня 2020 року.

Проте готуватися до нововведень варто вже зараз. Адже вони стосуватимуться всіх суб'єктів господарювання (далі – СГ) (і підприємців у т. ч.), які здійснюють розрахункові операції у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (див. таблицю).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали