Облік товарів у підприємців: які новації на нас чекають
Карантин = форс-мажор: як працювати в нових умовах?
Акценти статті:
- хто з підприємців зобов'язаний вести облік товарних залишків і мати документи на товар;
- як діяти, якщо у підприємця немає документів на товар;
- яка відповідальність передбачена за невиконання нових вимог закону.
До Закону від 06.07.95 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг» (далі – Закон № 265) будуть унесені зміни, які стосуються порядку обліку товарних запасів.
Ці зміни повинні були запрацювати з 19 квітня 2020 року, але дата їх набуття чинності перенесена у зв'язку з карантином (п. 5 розд. I Закону від 17.03.20 р. № 533-IX). Тепер вони почнуть діяти з 1 серпня 2020 року.
Проте готуватися до нововведень варто вже зараз. Адже вони стосуватимуться всіх суб'єктів господарювання (далі – СГ) (і підприємців у т. ч.), які здійснюють розрахункові операції у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (див. таблицю).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року