Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Вартість адміністративних послуг

25.04.2019

Порядок надання адміністративних послуг регулюється Законом від 06.09.12 р. № 5203-VI (далі – Закон № 5203), а також іншими нормативно-правовими актами, що діють у цій сфері.

До адміністративних послуг можна віднести наприклад, отримання виписок або витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців і громадських формувань (далі – ЄДР). А ось нотаріальні дії не вважаються адміністративними послугами.

Адміністративні послуги можна отримати від суб'єктів надання адмінпослуг (наприклад, від держреєстратора) або через центри надання адмінпослуг.

Зверніть увагу на такі важливі моменти:

  • заяву на отримання адміністративної послуги можна подати в письмовій, усній або електронній формі. Адмінпослуги в електронному вигляді надаються через Єдиний державний портал адміністративних послуг (офіційний сайт) (ст. 9 Закону № 5203). Юридичні особи для отримання цих послуг звертаються до центрів надання адмінпослуг за своїм місцезнаходженням, місцем провадження господарської діяльності або місцезнаходженням відповідного об'єкта, а підприємці мають право на отримання цих послуг незалежно від місця реєстрації, місця проживання;
  • адмінпослуги можуть надаватися як за плату, так і безплатно (ст. 5 Закону № 5203). Як правило, вартість платних послуг обчислюється виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (далі – ПМ), установленого на 1 січня року, у якому надаються адмінпослуги, з округленням до найближчих 10 грн. (ст. 36 Закону від 15.05.03 р. № 755-IV, далі – Закон № 755; ст. 34 Закону від 01.07.04 р. № 1952-IV, далі – Закон № 1952). З 01.01.19 р. 1 ПМ = 1 921 грн. (ст. 7 Закону від 23.11.18 р. № 2629-VIII). Завважимо, що деякими законами встановлено інший порядок розрахунку вартості адмінпослуг (наприклад, ст. 14 Закону від 02.03.15 р. № 222-VIII, далі – Закон № 222).

Платні адміністративні послуги
(найбільш запитувані суб'єктами господарювання)


п/п

Вид адмінпослуги

Строк отримання

Розмір оплати

Нормативно-правовий акт

1

2

3

4

5

Отримання даних з ЕГР

1

Видача виписки і витягу з ЄДР

Протягом 24 годин із моменту отримання запиту

Отримання документа:

– у паперовій формі – 0,05 ПМ (100 грн);

– електронній формі – 75 % плати за її надання.

Плата розраховується виходячи з 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подається запит, з округленням до найближчих 10 грн.

Ст. 36 Закону № 755

2

Держреєстрація змін у відомостях про юрособу, які містяться в ЄДР

Протягом 24 годин із моменту отримання запиту

При поданні документів:

– у паперовому вигляді – 0,3 ПМ (580 грн.);

– електронному вигляді – 75 % адміністративного збору.

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подається запит, з округленням до найближчих 10 грн.

Ст. 36 Закону № 755

3

Держреєстрація змін відомостей про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізособи-підприємця

Протягом 24 годин із моменту отримання запиту

При поданні документів:

– у паперовому вигляді – 0,1 ПМ (190 грн.);

– електронному вигляді – 75 % адміністративного збору.

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подається запит, з округленням до найближчих 10 грн.

Ст. 36 Закону № 755

4

Отримання відомостей з ЄДР, які містяться в реєстраційній справі

Протягом 24 годин із моменту отримання запиту

За надання:

– документа в паперовому вигляді – 0,07 ПМ (130 грн.);

– документа в електронному вигляді – 75 % плати.

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подається запит, з округленням до найближчих 10 грн.

Ст. 36 Закону № 755

Отримання даних із Держреєстру прав на нерухоме майно

5

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Від 2 годин до 5 робочих днів (далі – р. д.)

Протягом:

– 5 р. д. – 0,1 ПМ (190 грн.);

– 2 р. д. – 1 ПМ (1 921 грн.);

– 1 р. д. – 2 ПМ (3 842 грн.);

– 2 годин – 5 ПМ (9 605 грн.).

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подаються документи, з округленням до найближчих 10 грн.

Ст. 34 Закону № 1952

6

Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно (крім іпотеки)

Від 2 годин до 5 р. д.

Протягом:

– 5 р. д. – 0,05 ПМ (100 грн.);

– 2 р. д. – 0,5 ПМ (960 грн.);

– 1 р. д. – 1 ПМ (1 921 грн.);

– 2 годин – 2,5 ПМ (4 800 грн.).

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подаються документи, з округленням до найближчих 10 грн.

7

Унесення змін до запису в Держреєстрі речових прав на нерухоме майно

До 5 р. д.

Адмінзбір становить 0,04 ПМ (80 грн.).

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подаються документи, з округленням до найближчих 10 грн.

8

Надання інформації з Держреєстру речових прав на нерухоме майно

Протягом 12 годин

Надання інформації:

– у паперовому вигляді – 0,025 ПМ (50 грн.);

– електронному вигляді – 0,0125 ПМ (20 грн.).

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подаються документи, з округленням до найближчих 10 грн.

Отримання ліцензії

9

Видача ліцензії

Не пізніше 10 р. д. після оприлюднення на порталі електронних сервісів рішення про видачу ліцензії

Разова плата у розмірі 1 ПМ на день прийняття рішення про видачу ліцензії:
з 01.01.19 р. – 1 921 грн.; з 01.07.19 р. – 2 007 грн.; з 01.12.19 р. – 2 102 грн.

Ст. 14 Закону № 222

10

Видача ліцензії місцевим органом виконавчої влади

Плата становить 10 % ПМ на день прийняття рішення про видачу ліцензії:
з 01.01.19 р. – 192,10 грн.; з 01.07.19 р. – 200,70 грн.; з 01.12.19 р. – 210,20 грн.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Статті за темою
13.05.2025
Заповнюємо заяву про отримання ліцензії на право зберігання пального
У статті розповімо, як правильно заповнити заяву про отримання ліцензії на право зберігання пального. У статті «Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025» ми розглянули загальні правила, яких слід дотримуватися під час оформлення ліцензії на зберігання ...
10.03.2025
Списання пального для генераторів: оформлення та облік
В умовах сьогодення багатьом підприємствам доводиться використовувати у власній господарській діяльності генератори, які працюють на бензині, дизпаливі тощо і виробляють електроенергію. У статті розповімо, які суттєві нюанси використання пального для роботи генератора має врахувати суб’єкт гос...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
21.02.2025
Додаток 5 декларації з ПДВ: порядок заповнення та виправлення помилок
Додаток 5 до декларації з ПДВ (далі – декларація) заповнюється платниками ПДВ, які зобов’язані розподіляти вхідний ПДВ відповідно до п. 199.1 Податкового кодексу (далі – ПК) (заповнюють таблиці 1 і 2) та платниками, що застосовують касовий метод обліку ПДВ (заповнюють таблицю 3). ...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
Нове
16.05.2025
Пеня у господарському договорі: правила, нововведення, практичні ситуації
У статті розглянуто, які правила застосовуються в разі стягнення пені з боржника, який порушив умови господарського договору, наведено практичні ситуації, у тому числі з прикладом розрахунку пені, та надано рекомендації щодо включення у договір умов, які стосуються пені. Укладаючи господарський дого...
13.05.2025
Заповнюємо заяву про отримання ліцензії на право зберігання пального
У статті розповімо, як правильно заповнити заяву про отримання ліцензії на право зберігання пального. У статті «Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025» ми розглянули загальні правила, яких слід дотримуватися під час оформлення ліцензії на зберігання ...
09.05.2025
Продаж основних засобів: коли потрібно оформляти рішення власників?
У статті розглянуто, у яких випадках підприємство має отримати згоду власників на продаж об’єкта основних засобів, а також наведено зразок оформлення рішення про надання такої згоди. Підприємства нерідко продають свої засоби: нерухомість, автомобіль або іншу техніку. Сума такого договору купів...
Кращі матеріали