Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Вартість адміністративних послуг

25.04.2019

Порядок надання адміністративних послуг регулюється Законом від 06.09.12 р. № 5203-VI (далі – Закон № 5203), а також іншими нормативно-правовими актами, що діють у цій сфері.

До адміністративних послуг можна віднести наприклад, отримання виписок або витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців і громадських формувань (далі – ЄДР). А ось нотаріальні дії не вважаються адміністративними послугами.

Адміністративні послуги можна отримати від суб'єктів надання адмінпослуг (наприклад, від держреєстратора) або через центри надання адмінпослуг.

Зверніть увагу на такі важливі моменти:

  • заяву на отримання адміністративної послуги можна подати в письмовій, усній або електронній формі. Адмінпослуги в електронному вигляді надаються через Єдиний державний портал адміністративних послуг (офіційний сайт) (ст. 9 Закону № 5203). Юридичні особи для отримання цих послуг звертаються до центрів надання адмінпослуг за своїм місцезнаходженням, місцем провадження господарської діяльності або місцезнаходженням відповідного об'єкта, а підприємці мають право на отримання цих послуг незалежно від місця реєстрації, місця проживання;
  • адмінпослуги можуть надаватися як за плату, так і безплатно (ст. 5 Закону № 5203). Як правило, вартість платних послуг обчислюється виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (далі – ПМ), установленого на 1 січня року, у якому надаються адмінпослуги, з округленням до найближчих 10 грн. (ст. 36 Закону від 15.05.03 р. № 755-IV, далі – Закон № 755; ст. 34 Закону від 01.07.04 р. № 1952-IV, далі – Закон № 1952). З 01.01.19 р. 1 ПМ = 1 921 грн. (ст. 7 Закону від 23.11.18 р. № 2629-VIII). Завважимо, що деякими законами встановлено інший порядок розрахунку вартості адмінпослуг (наприклад, ст. 14 Закону від 02.03.15 р. № 222-VIII, далі – Закон № 222).

Платні адміністративні послуги
(найбільш запитувані суб'єктами господарювання)


п/п

Вид адмінпослуги

Строк отримання

Розмір оплати

Нормативно-правовий акт

1

2

3

4

5

Отримання даних з ЕГР

1

Видача виписки і витягу з ЄДР

Протягом 24 годин із моменту отримання запиту

Отримання документа:

– у паперовій формі – 0,05 ПМ (100 грн);

– електронній формі – 75 % плати за її надання.

Плата розраховується виходячи з 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подається запит, з округленням до найближчих 10 грн.

Ст. 36 Закону № 755

2

Держреєстрація змін у відомостях про юрособу, які містяться в ЄДР

Протягом 24 годин із моменту отримання запиту

При поданні документів:

– у паперовому вигляді – 0,3 ПМ (580 грн.);

– електронному вигляді – 75 % адміністративного збору.

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подається запит, з округленням до найближчих 10 грн.

Ст. 36 Закону № 755

3

Держреєстрація змін відомостей про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізособи-підприємця

Протягом 24 годин із моменту отримання запиту

При поданні документів:

– у паперовому вигляді – 0,1 ПМ (190 грн.);

– електронному вигляді – 75 % адміністративного збору.

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подається запит, з округленням до найближчих 10 грн.

Ст. 36 Закону № 755

4

Отримання відомостей з ЄДР, які містяться в реєстраційній справі

Протягом 24 годин із моменту отримання запиту

За надання:

– документа в паперовому вигляді – 0,07 ПМ (130 грн.);

– документа в електронному вигляді – 75 % плати.

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подається запит, з округленням до найближчих 10 грн.

Ст. 36 Закону № 755

Отримання даних із Держреєстру прав на нерухоме майно

5

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Від 2 годин до 5 робочих днів (далі – р. д.)

Протягом:

– 5 р. д. – 0,1 ПМ (190 грн.);

– 2 р. д. – 1 ПМ (1 921 грн.);

– 1 р. д. – 2 ПМ (3 842 грн.);

– 2 годин – 5 ПМ (9 605 грн.).

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подаються документи, з округленням до найближчих 10 грн.

Ст. 34 Закону № 1952

6

Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно (крім іпотеки)

Від 2 годин до 5 р. д.

Протягом:

– 5 р. д. – 0,05 ПМ (100 грн.);

– 2 р. д. – 0,5 ПМ (960 грн.);

– 1 р. д. – 1 ПМ (1 921 грн.);

– 2 годин – 2,5 ПМ (4 800 грн.).

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подаються документи, з округленням до найближчих 10 грн.

7

Унесення змін до запису в Держреєстрі речових прав на нерухоме майно

До 5 р. д.

Адмінзбір становить 0,04 ПМ (80 грн.).

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подаються документи, з округленням до найближчих 10 грн.

8

Надання інформації з Держреєстру речових прав на нерухоме майно

Протягом 12 годин

Надання інформації:

– у паперовому вигляді – 0,025 ПМ (50 грн.);

– електронному вигляді – 0,0125 ПМ (20 грн.).

Плата розраховується виходячи з розміру 1 ПМ станом на 1 січня року, у якому подаються документи, з округленням до найближчих 10 грн.

Отримання ліцензії

9

Видача ліцензії

Не пізніше 10 р. д. після оприлюднення на порталі електронних сервісів рішення про видачу ліцензії

Разова плата у розмірі 1 ПМ на день прийняття рішення про видачу ліцензії:
з 01.01.19 р. – 1 921 грн.; з 01.07.19 р. – 2 007 грн.; з 01.12.19 р. – 2 102 грн.

Ст. 14 Закону № 222

10

Видача ліцензії місцевим органом виконавчої влади

Плата становить 10 % ПМ на день прийняття рішення про видачу ліцензії:
з 01.01.19 р. – 192,10 грн.; з 01.07.19 р. – 200,70 грн.; з 01.12.19 р. – 210,20 грн.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Статті за темою
22.09.2025
Продаж ФОП, який і в Польщі ФОП: чи загрожує 30%-кова різниця з податку на прибуток
У статті розглянуто питання, чи застосовувати різницю, яка збільшує фінрезультат на 30 % вартості товару, проданого підприємцю, який зареєстрований як ФОП і в Україні, і в Польщі. Ситуація із практики. Підприємство-високодохідник продало продукцію. Покупцем є фізособа-підприємець (ФОП), яка зареєстр...
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
02.12.2025
Відпустка за роботу зі шкідливими і важкими умовами праці: кому та як оформити?
У статті розглянемо у якому порядку працівникам надається додаткова щорічна відпустка за роботу зі шкідливими та важкими умовами праці. Із цієї статті ви дізнаєтесь, у яких випадках роботодавець зобов’язаний надати співробітникові додаткову щорічну відпустку за роботу зі шкідливими і важкими у...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
Нове
01.12.2025
Послуги з перегону автомобілів: облікові аспекти
Підприємство починає займатися наданням послуг з перегону автомобілів. Про особливості документального оформлення, бухгалтерський та податковий облік таких операцій читайте у цій статті. У підприємства, яке вирішило надавати послуги з перегону автомобілів, обов’язково постане питання, як облік...
27.11.2025
Перегін автомобілів: як організувати діяльність?
Підприємство має намір надавати послуги з перегону автомобілів. У статті юрист розповість, як організувати таку діяльність з огляду на вимоги цивільного та трудового законодавства. Ситуація. Товариство з обмеженою відповідальністю планує зайнятися новим видом діяльності – наданням послуг з пер...
25.11.2025
Продаж програмного забезпечення: який код має бути у податковій накладній?
З 03.10.2025 умовний код УКТЗЕД 00502 для програмної продукції скасовано, тож бухгалтерам більше не можна його проставляти у податкових накладних. У статті з'ясовуємо, який код тепер слід зазначати в податковій накладній при постачанні програмного забезпечення, щоб не мати претензій від ДПС. Умовний...
Кращі матеріали