Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Рекламні послуги: ведемо облік правильно

15.08.2018 1808 0 3

Завдання реклами – залучити споживача до продукту, який пропонує підприємство. Через різноманітність рекламних заходів бухгалтер часто замислюється над тим, як правильно відобразити в обліку витрати на рекламу, що буде в податковому обліку, якими документами їх оформити і т. д. У консультації ми дамо відповіді на ці та багато інших запитань, а також на практичних прикладах покажемо, як вести облік витрат на організацію рекламного заходу виконавцю (рекламне агентство) і замовнику реклами.

Порядок створення й розміщення реклами регламентовано Законом № 270. Розглянемо суть основних понять, визначених у цьому документі.

Реклама – це інформація про особу або товар, розповсюджена в будь-якій формі та будь-яким способом, призначена для формування обізнаності споживачів реклами або підтримки їх інтересу до такої особи чи товару (ст. 1 Закону № 270).

Не вважається рекламою розміщення інформації про виробника товару або товар у місцях, де цей товар реалізується або надається споживачу, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі та/або його упаковці (п. 7 ст. 8 Закону № 270).

За способом розміщення рекламу можна поділити на два види (ст. 1 Закону № 270):

  • внутрішня – розміщується всередині будівель, споруд, у тому числі в кінотеатрах, театрах та інших місцях, крім місць, у яких безпосередньо продаються ці товари;
  • зовнішня – розміщується на спеціальних стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будівель, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. Зовнішня реклама в населених пунктах розміщується на підставі дозволу органу виконавчої влади (п. 1 ст. 16 Закону № 270).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали