Читайте за темою:
Порядок стягнення та облік списання боргів
Договірні відносини є основою господарської діяльності. На жаль, нерідко контрагенти не виконують або неналежним чином виконують умови укладених договорів. Як правильно скласти претензію контрагенту-порушнику, щоб не звертатися відразу до суду, і як скласти відповідь на отриману претензію, розповімо в цій консультації.
Відповідно до ч. 2 ст. 222 ЦК суб’єкт господарювання (далі – СГ), чиї права або законні інтереси порушено в процесі провадження господарської діяльності, має право звернутися до сторони – порушника таких прав або інтересів із письмовою претензією (вимогою про добровільне врегулювання спору між сторонами, наприклад сплати боргу, що виник унаслідок невиконання умов договору, і т. д.).
При виборі способу врегулювання спору правомірно виникає запитання: а чи потрібно направляти претензію, може, краще відразу звернутися до суду? Претензійний порядок урегулювання спорів між контрагентами зручний для СГ, оскільки: