Передання «рекламного» обладнання: облік у постачальника та отримувача
У чому суть ситуації? Часто виробники й постачальники товарів передають покупцям – торговельним мережам спеціальне фірмове обладнання (холодильники, дисплеї, стелажі, полиці тощо), конструкції презентаційного характеру (тумби, виставкові стійки, рекламні стенди, підставки під рекламні матеріали тощо) для встановлення в торговельних точках. Мета такої рекламної акції – просування товарів у місцях продажу. Як правило, це обладнання передається торговельним мережам на безоплатній основі, використовується отримувачами тривалий строк і може не повертатися постачальникові.
З консультації ви дізнаєтеся:
- з якою метою використовується передане обладнання;
- як постачальнику відобразити в обліку передання такого обладнання залежно від виду активів, що передаються;
- як покупцеві товарів постачальника відобразити в обліку отримання такого обладнання.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року