Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Передання «рекламного» обладнання: облік у постачальника та отримувача

11.11.2021 481 0 0

У чому суть ситуації? Часто виробники й постачальники товарів передають покупцям – торговельним мережам спеціальне фірмове обладнання (холодильники, дисплеї, стелажі, полиці тощо), конструкції презентаційного характеру (тумби, виставкові стійки, рекламні стенди, підставки під рекламні матеріали тощо) для встановлення в торговельних точках. Мета такої рекламної акції – просування товарів у місцях продажу. Як правило, це обладнання передається торговельним мережам на безоплатній основі, використовується отримувачами тривалий строк і може не повертатися постачальникові.

З консультації ви дізнаєтеся:

  • з якою метою використовується передане обладнання;
  • як постачальнику відобразити в обліку передання такого обладнання залежно від виду активів, що передаються;
  • як покупцеві товарів постачальника відобразити в обліку отримання такого обладнання.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали