Передання «рекламного» обладнання: облік у постачальника та отримувача
У чому суть ситуації? Часто виробники й постачальники товарів передають покупцям – торговельним мережам спеціальне фірмове обладнання (холодильники, дисплеї, стелажі, полиці тощо), конструкції презентаційного характеру (тумби, виставкові стійки, рекламні стенди, підставки під рекламні матеріали тощо) для встановлення в торговельних точках. Мета такої рекламної акції – просування товарів у місцях продажу. Як правило, це обладнання передається торговельним мережам на безоплатній основі, використовується отримувачами тривалий строк і може не повертатися постачальникові.
З консультації ви дізнаєтеся:
- з якою метою використовується передане обладнання;
- як постачальнику відобразити в обліку передання такого обладнання залежно від виду активів, що передаються;
- як покупцеві товарів постачальника відобразити в обліку отримання такого обладнання.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року