Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Нарахування забезпечень: як відобразити в обліковій політиці

10.01.2019 1155 0 1

Як розробити облікову політику підприємства за П(С)БО та МСФЗ

Принципи формування в бухгалтерському обліку забезпечень викладено в П(С)БО 11. У консультації розповімо, які види забезпечень існують, хто зобов'язаний формувати забезпечення та як їх відобразити в обліковій політиці.

Забезпечення – це зобов'язання з невизначеною сумою або часом погашення на дату балансу (п. 4 П(С)БО 11).

Відповідно до п. 13 П(С)БО 11 забезпечення створюються для відшкодування майбутніх операційних витрат:

  • на оплату відпусток працівникам (резерв відпусткових);
  • додаткове пенсійне забезпечення;
  • виконання гарантійних зобов'язань;
  • реструктуризацію, виконання зобов'язань при припиненні діяльності підприємства;
  • виконання зобов'язань за обтяжливими контрактами і т. д.

Звертаємо увагу! Створені в обліку забезпечення можуть бути спрямовані на погашення тільки тих зобов’язань і майбутніх виплат, під які вони були створені.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали