Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Асоціація ОСББ: прийняття та вихід учасників

27.06.2017

До діючої асоціації об'єднань співвласників багатоквартирного житлового будинку (далі – ОСББ) вирішило ввійти ще одне ОСББ. Як прийняти нового учасника? Які для цього потрібно оформити документи? Чи потрібно їх десь реєструвати?

Закон не дає чіткої відповіді на це запитання, але й не забороняє асоціації ОСББ приймати до свого складу нових членів.

Почнемо з того, що рішення увійти в асоціацію приймає ОСББ, яке повинне діяти згідно зі своїм статутом. А в статуті, як правило, зазначено, що такі рішення приймаються вищим органом – зборами учасників ОСББ. Тому перше, що потрібно зробити, – скликати загальні збори самого ОСББ. На цих зборах мешканці повинні проголосувати за вступ до обраної асоціації. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини загальної кількості співвласників. Рішення оформляється протоколом. Протокол підписується головою ОСББ і разом із заявою передається в асоціацію.

Далі асоціація проводить свої загальні збори, на яких голосують за прийняття ОСББ до свого складу. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини загальної кількості учасників асоціації. Це рішення також оформляється протоколом зборів учасників асоціації.

Прийняття нового учасника в асоціацію вимагає внесення змін до статуту. Статут асоціації викладається в новій редакції, потім проводиться держреєстрація таких змін (за правилами, установленими Законом від 15.05.03 р. № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців і громадських формувань»). Після цього ОСББ уважається прийнятим в асоціацію.

ОСББ хоче вийти з асоціації. Як це правильно оформити?

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
01.09.2025
Як оформити довіреність на підписання ТТН та інших документів посередником, який відвантажує товар?
У статті розповімо, які документи потрібно оформити сторонам договору, якщо товар відвантажує покупцям не власник, а його представник (логістичне підприємство). Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальність, ризики Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальність, ризики для ...
28.08.2025
Особливості заповнення електронної ТТН
У статті розповімо, як працює система е-ТТН, що потрібно для роботи з е-ТТН і чи можна сьогодні складати паперові ТТН. Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальність, ризики Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальність, ризики для сільгосппідприємств З 20.03.2025 набув чин...
25.07.2025
Як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків
Як правильно оформити маркетингові послуги, щоб уникнути претензій податківців? Ми  розглянемо ключові ознаки, ризики та наведемо готові формулювання для договорів та актів, а також зразок наказу. Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків Ма...
Популярне
20.06.2025
Резерв сумнівних боргів: у яких випадках підприємству вигідно його створювати
Розповімо, які підприємства можуть оптимізувати податок на прибуток шляхом створення резерву сумнівних боргів та як правильно сформувати цей резерв, щоб не було претензій з боку контролюючих органів. У чому полягає проблема: оптимізація об’єкта обкладення податком на прибуток для деяких підпри...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної ...
20.06.2025
Як розрахувати резерв відпусток на дату балансу
У статті розповімо про порядок формування резерву відпусток і регулярність його перегляду. Чи треба щомісячно інвентаризувати резерв? Забезпечення на оплату відпусток формується для рівномірного розподілу витрат на відпустки між звітними періодами. Його створення – обов’язок підприємства...
Нове
15.09.2025
Офіс у квартирі директора: чи потрібно оформлювати договір оренди або позички?
У статті розповімо, чи необхідно укладати договір оренди або позички, якщо підприємство зареєструвало своє місцезнаходження за домашньою адресою одного із засновників. Бізнес вдома: що має врахувати підприємець Іноді з тих чи інших причин засновники (учасники, члени) юридичної особи ухвалюють ріше...
15.09.2025
Як організувати бізнес на дому
Чи можна вести бізнес вдома? У статті розберемося, які види діяльності дозволено провадити за місцем проживання суб’єкта господарювання. Бізнес вдома: що має врахувати підприємець Сьогодні в багатьох підприємців місцем провадження діяльності є місце їхньої реєстрації. Також офіс юрособи може р...
12.09.2025
Борг померлої фізособи: коли можна списати та які податкові наслідки
У статті відповімо на запитання, чи потрібно списувати борг померлої фізособи, чи нараховується ПДФО та військовий збір у такому разі та яка судова практика з цього питання. Ситуація із практики. Підприємство надало поворотну фінансову допомогу фізособі. Заборгованість за нею – 200 тис грн. Од...
Кращі матеріали