• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Імпорт товарiв i поставка послуг нерезидентом: облiк доходiв та витрат

Ольга Целуйко

05.02.2016 668 0 0

Суб'єкти господарювання можуть придбавати в нерезидентів товари за імпортними контрактами, а нерезиденти – надавати резидентам послуги. При цьому розрахунки здійснюються, як правило, в інвалюті. Отже, при формуванні собівартості придбаних товарів (отриманих послуг) необхідно врахувати особливості валютного законодавства та порядок оподаткування доходів нерезидентів, отриманих в Україні. У цій консультації розповімо про бухгалтерський і податковий облік таких операцій.

Імпорт товарів

Формування собівартості, перехід права власності

Для правильного відображення в обліку ТМЦ, придбаних за імпортним контрактом, потрібно визначитися з основними поняттями.

Товари – один із видів запасів підприємства, тобто активів, які утримуються для подальшого продажу, беруть участь у процесі виробництва продукції, призначеної для продажу, або утримуються для споживання під час виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг, а також управління підприємством (п. 4 П(С)БО 9). МК відносить до товарів будь-які рухомі речі, у тому числі ті, на які законом поширюється режим нерухомої речі (крім транспортних засобів комерційного призначення), валютні та культурні цінності, а також електроенергію, яка переміщується по лініях електропередач (п. 57 ч. 1 ст. 4).

Первинними документами, на підставі яких прибуткується імпортний товар, є: зовнішньоекономічний контракт; комерційний рахунок-фактура (інвойс); товаросупроводні транспортні документи, що відповідають обраному виду транспорту; акт приймання-передачі товару або накладна); митна декларація (далі – МД); інші документи, на підставі яких здійснено витрати, що включаються до собівартості товарів.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали