Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оформляємо трудові книжки

Нормативна база:

ТЕОРЕТИЧНИЙ МІНІМУМ

Форма трудової книжки затверджена Постановою № 301. Основний документ, яким слід керуватися при її заповненні, – Інструкція № 58.

Відповідно до п. 4 Постанови № 301 відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок несе керівник підприємства. Своїм наказом він може покласти функції із заповнення, обліку, зберігання та видачі трудових книжок на уповноважену особу, наприклад на працівника кадрової служби. Якщо ж підприємство невелике, то таку роботу може виконувати інша особа, відповідальна за ведення кадрового діловодства.

За порушення встановленого порядку ведення обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну відповідальність. Крім того, вони можуть притягатися до адміністративної відповідальності за ст. 41 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі від 30 до 100 НМДГ (від 510 до 1 700 грн.).

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
23.04.2025
Безплатне отримання ОЗ від резидента
Підприємство може отримати об’єкт основних засобів (далі – ОЗ) як за плату, так і безплатно. В останньому випадку бухгалтерів зазвичай цікавить, як визначити вартість об’єкта, за якою його потрібно оприбуткувати, та яким документом підтвердити таку вартість. У статті розповімо, як ...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
23.04.2025
Безплатне отримання ОЗ від резидента
Підприємство може отримати об’єкт основних засобів (далі – ОЗ) як за плату, так і безплатно. В останньому випадку бухгалтерів зазвичай цікавить, як визначити вартість об’єкта, за якою його потрібно оприбуткувати, та яким документом підтвердити таку вартість. У статті розповімо, як ...
31.03.2025
Як уникнути ризиків під час оформлення подорожнього листа
Операція зі списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ) повинна бути правильно оформлена документально. І здавалося б, що на практиці відпрацьовано вже свої правила, а сумніви в правильності документування все одно виникають. І причини цього – досвід податкових перевірок, нові суд...
Нове
23.04.2025
Безплатне отримання ОЗ від резидента
Підприємство може отримати об’єкт основних засобів (далі – ОЗ) як за плату, так і безплатно. В останньому випадку бухгалтерів зазвичай цікавить, як визначити вартість об’єкта, за якою його потрібно оприбуткувати, та яким документом підтвердити таку вартість. У статті розповімо, як ...
23.09.2021
Первинні документи: оформляємо правильно
Акценти цієї статті: чому важливо правильно складати первинні документи; які обов’язкові реквізити неодмінно повинні бути в первинному документі; хто повинен підписувати первинний документ; чи допоможе первинний документ довести в суді реальність госпоперації; що потрібно робити, коли п...
05.11.2020
Оприбуткування імпортних товарів: бухоблік у деталях
Із цієї статті ви дізнаєтеся: як визначити дату оприбуткування імпортних товарів та їх первісну вартість згідно з вимогами українського законодавства і міжнародними документами. Що можна зробити на практиці: перевірити, чи правильно ви прибуткуєте імпортний товар, внести коригування до бухобліку &n...
Кращі матеріали