Оформляємо трудові книжки
04.10.2016 2574 0 2
Нормативна база:
- Кодекс законів про працю (далі – КЗпП);
- постанова КМУ від 27.04.93 р. № 301 «Про трудові книжки працівників» (далі – Постанова № 301);
- наказ Мінстату від 27.10.95 р. № 277 «Про затвердження типових форм первинного обліку особового складу» (далі – Наказ № 277);
- Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. № 58 (далі – Інструкція № 58).
ТЕОРЕТИЧНИЙ МІНІМУМ
Форма трудової книжки затверджена Постановою № 301. Основний документ, яким слід керуватися при її заповненні, – Інструкція № 58.
Відповідно до п. 4 Постанови № 301 відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок несе керівник підприємства. Своїм наказом він може покласти функції із заповнення, обліку, зберігання та видачі трудових книжок на уповноважену особу, наприклад на працівника кадрової служби. Якщо ж підприємство невелике, то таку роботу може виконувати інша особа, відповідальна за ведення кадрового діловодства.
За порушення встановленого порядку ведення обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну відповідальність. Крім того, вони можуть притягатися до адміністративної відповідальності за ст. 41 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі від 30 до 100 НМДГ (від 510 до 1 700 грн.).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року