Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оформляємо трудові книжки

Нормативна база:

ТЕОРЕТИЧНИЙ МІНІМУМ

Форма трудової книжки затверджена Постановою № 301. Основний документ, яким слід керуватися при її заповненні, – Інструкція № 58.

Відповідно до п. 4 Постанови № 301 відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок несе керівник підприємства. Своїм наказом він може покласти функції із заповнення, обліку, зберігання та видачі трудових книжок на уповноважену особу, наприклад на працівника кадрової служби. Якщо ж підприємство невелике, то таку роботу може виконувати інша особа, відповідальна за ведення кадрового діловодства.

За порушення встановленого порядку ведення обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну відповідальність. Крім того, вони можуть притягатися до адміністративної відповідальності за ст. 41 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі від 30 до 100 НМДГ (від 510 до 1 700 грн.).

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
23.04.2025
Безплатне отримання ОЗ від резидента
Підприємство може отримати об’єкт основних засобів (далі – ОЗ) як за плату, так і безплатно. В останньому випадку бухгалтерів зазвичай цікавить, як визначити вартість об’єкта, за якою його потрібно оприбуткувати, та яким документом підтвердити таку вартість. У статті розповімо, як ...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
21.02.2025
Додаток 5 декларації з ПДВ: порядок заповнення та виправлення помилок
Додаток 5 до декларації з ПДВ (далі – декларація) заповнюється платниками ПДВ, які зобов’язані розподіляти вхідний ПДВ відповідно до п. 199.1 Податкового кодексу (далі – ПК) (заповнюють таблиці 1 і 2) та платниками, що застосовують касовий метод обліку ПДВ (заповнюють таблицю 3). ...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
Нове
23.04.2025
Безплатне отримання ОЗ від резидента
Підприємство може отримати об’єкт основних засобів (далі – ОЗ) як за плату, так і безплатно. В останньому випадку бухгалтерів зазвичай цікавить, як визначити вартість об’єкта, за якою його потрібно оприбуткувати, та яким документом підтвердити таку вартість. У статті розповімо, як ...
23.09.2021
Первинні документи: оформляємо правильно
Акценти цієї статті: чому важливо правильно складати первинні документи; які обов’язкові реквізити неодмінно повинні бути в первинному документі; хто повинен підписувати первинний документ; чи допоможе первинний документ довести в суді реальність госпоперації; що потрібно робити, коли п...
05.11.2020
Оприбуткування імпортних товарів: бухоблік у деталях
Із цієї статті ви дізнаєтеся: як визначити дату оприбуткування імпортних товарів та їх первісну вартість згідно з вимогами українського законодавства і міжнародними документами. Що можна зробити на практиці: перевірити, чи правильно ви прибуткуєте імпортний товар, внести коригування до бухобліку &n...
Кращі матеріали