Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Про що повинен пам'ятати підприємець при сплаті податку на нерухомість?

Юлія Гужел

24.06.2016 288 0 1

Підприємець отримав податкове повідомлення-рішення від ДФС із зазначеною у ньому сумою податку на нерухомість за 2015 рік, що належить до сплати. Виникли запитання. Як повинне бути оформлене таке повідомлення-рішення? Як можна звірити суму податку? У які строки підприємець повинен сплатити податок?

Наближається 1 липня – дата, до якої фіскальні органи повинні встигнути направити фізособам – власникам житлової та нежитлової нерухомості податкові повідомлення-рішення (далі – ППР) із зазначеними платіжними реквізитами і сумою податку, нарахованою за 2015 рік.

Нагадаємо, що власником нерухомості можуть бути оформлені тільки звичайні фізособи та юрособи. Тому статус підприємця у фізособи у цьому випадку не має значення.

Існує декілька моментів, про які повинні знати всі фізособи (у т. ч. і підприємці) при отриманні таких ППР. Назвемо їх.

1. Порядок направлення ППР.

Згідно з п. 3 розд. ІІІ Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 28.12.15 р. № 1204 (далі – Порядок № 1204), фіскальний орган повинен:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали