Про що повинен пам'ятати підприємець при сплаті податку на нерухомість?
24.06.2016 287 0 1
Підприємець отримав податкове повідомлення-рішення від ДФС із зазначеною у ньому сумою податку на нерухомість за 2015 рік, що належить до сплати. Виникли запитання. Як повинне бути оформлене таке повідомлення-рішення? Як можна звірити суму податку? У які строки підприємець повинен сплатити податок?
Наближається 1 липня – дата, до якої фіскальні органи повинні встигнути направити фізособам – власникам житлової та нежитлової нерухомості податкові повідомлення-рішення (далі – ППР) із зазначеними платіжними реквізитами і сумою податку, нарахованою за 2015 рік.
Нагадаємо, що власником нерухомості можуть бути оформлені тільки звичайні фізособи та юрособи. Тому статус підприємця у фізособи у цьому випадку не має значення.
Існує декілька моментів, про які повинні знати всі фізособи (у т. ч. і підприємці) при отриманні таких ППР. Назвемо їх.
1. Порядок направлення ППР.
Згідно з п. 3 розд. ІІІ Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 28.12.15 р. № 1204 (далі – Порядок № 1204), фіскальний орган повинен:
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року