У статті розповімо, як учасник ТОВ може добровільно залишити товариство. Для цього є два варіанти: вихід із ТОВ і відчуження частки у ТОВ. Кожен варіант має свої особливості, у тому числі документального оформлення.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Списання запасів та основних засобів через фізичне чи моральне старіння, непридатність або форс-мажорні обставини потребує чіткого документального підтвердження. У статті розповімо, які документи слід оформити в разі списання майна, та наведемо їх зразки для використання на практиці.
Списання майна ...
Як діяти підприємству, якщо запаси зіпсувалися внаслідок ворожої атаки, тривалого відключення електроенергії або закінчення строку придатності? У статті розглянемо порядок дій у цій ситуації, документальне оформлення списання та його відображення в бухгалтерському та податковому обліку.
Списання май...
Після списання основних засобів на підприємстві часто утворюється металобрухт, який можна оприбуткувати та вигідно здати. У статті розповімо, як такі операції оформити документально та відобразити в обліку, а також чи потрібно при цьому розподіляти ПДВ.
Списання майна через знищення та непридатність...
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів).
Із цієї статті ви дізнаєтеся:
до якого виду активів належа...
У статті розглянемо у якому порядку працівникам надається додаткова щорічна відпустка за роботу зі шкідливими та важкими умовами праці.
Із цієї статті ви дізнаєтесь, у яких випадках роботодавець зобов’язаний надати співробітникові додаткову щорічну відпустку за роботу зі шкідливими і важкими у...
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку.
У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
У разі переходу мікропідприємства в мале виникає питання про зміну облікової політики щодо резервів та забезпечень, оцінки необоротних активів тощо. У статті розповімо, що підприємство має взяти до уваги, змінюючи групу за розміром.
З 01.01.2018 з метою бухобліку та складання фінзвітності запровад...
У статті розглянемо, коли формується резерв сумнівних боргів та які методи його розрахунку існують.
Резерв сумнівних боргів потрібен для правильного відображення дебіторської заборгованості у фінансовій звітності. Його зобов’язані створювати всі юрособи, крім мікропідприємств і непідприє...
У статті розповімо, які види резервів і забезпечень існують, хто повинен їх створювати та як їх відобразити в обліковій політиці.
Принципи формування в бухгалтерському обліку забезпечень викладено в НП(С)БО 11, а резервів, зокрема основного з них – резерву сумнівних боргів, – у НП(С)БО 1...
Кожен роботодавець прагне, а особливо під час війни, потішити дітей працівників подарунками до новорічно-різдвяних свят. Тож бухгалтер має знати, як оформити надання таких подарунків та які податкові наслідки мають такі операції. Розглянемо ці питання та надамо поради.
Кожен роботодавець прагне, а о...
Як списати майно та чи нараховувати компенсуючі податкові зобов’язання за п. 198.5 Податкового кодексу України, якщо ракетний удар знищив склад підприємства разом із товаром? У статті розповімо, як оформляти та обліковувати операцію зі списання знищеного майна, та відповімо на запитання, які в...
Об’єкт основних засобів частково зруйновано внаслідок бойових дій. Як оформити часткову ліквідацію та відобразити її в бухгалтерському й податковому обліку, а також визначити вартість знищеної частини? У статті розглянемо порядок документального оформлення, підходи до оцінки ліквідованої части...