Управитель багатоквартирного будинку: як вести господарську діяльність
ЖКП по-новому: особливості роботи управителя, облік, податки
Акценти статті:
- хто може бути управителем багатоквартирного будинку та які податки йому доведеться сплачувати;
- у чому полягає специфіка діяльності управителя, як вона впливає на вибір системи оподаткування;
- що може завадити управителю обрати спрощену систему оподаткування;
- які кошти, отримані управителем, не є його доходом й на що це впливає;
- як управителю «розібратися» з ПДВ.
Управління багатоквартирним будинком (далі – ББ) – це вчинення співвласниками ББ дій щодо реалізації своїх прав та виконання обов’язків, пов’язаних із володінням, користуванням і розпорядженням спільним майном ББ. Таке визначення наведено у пп. 8 ч. 1 ст. 1 Закону від 14.05.15 р. № 417-VIII «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» (далі – Закон № 417).
Управління ББ – це господарська діяльність. Так сказано у пп. 12 ч. 1 ст. 1 Закону від 09.11.17 р. № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон № 2189).
Увага! Використання однакових термінів для позначення різних понять може спричинити плутанину. Тому одразу зауважимо: у цій статті управління ББ розглядається тільки як господарська діяльність, тобто у розумінні Закону № 2189.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року