Облік ПДВ за гарантійними зобов'язаннями: 6 типових ситуацій
14.06.2016 872 0 1
Акценти цієї статті: порядок обкладення ПДВ таких операцій, як:
- гарантійна заміна бракованого товару (у т. ч. і в разі, коли новий товар відрізняється за вартістю від бракованого);
- повернення бракованого товару;
- гарантійний ремонт.
Гарантійна заміна товару без зміни вартості
При гарантійній заміні покупець повертає постачальникові або виробникові раніше придбаний бракований товар, а натомість отримує такий самий без браку. Розглянемо, як вести облік ПДВ при гарантійній заміні неякісного товару на прикладі двох ситуацій.
Ситуація 1
Покупці – суб’єкти господарювання
Підприємство – платник ПДВ продає обладнання. Покупцями є суб’єкти господарювання (платники і неплатники ПДВ). Чи потрібно підприємству оформляти розрахунок коригування (далі – РК) при гарантійній заміні неякісного обладнання, яке було оплачене покупцем, коли покупець – платник ПДВ і неплатник ПДВ?
Уважаємо, що ця ситуація має два варіанти рішення.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року