Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Помилки у графах 15 та 24 таблиці 6 Звіту з ЄСВ за минулий період: як можна виправити?


Підприємство виявило помилки у Звітах з ЄСВ за місяці 2016 року. А саме: у звіті за лютий у таблиці 6 у графі 24 не проставили ознаку неповного робочого часу. У звіті за квітень у таблиці 5 не зазначили інформацію про звільненого працівника (звільнився 19-го числа) і в таблиці 6 у графі 15, відповідно, неправильно зазначили кількість днів трудових відносин із цим працівником: 29 замість 19. Як виправити такі помилки?


Виправити помилки в реквізитах (графах) 6–16 та 22–25 таблиці 6 Звіту з ЄСВ можна таким шляхом. Подати неправильний звіт за минулий період з позначкою «Скасовуюча» та одночасно подати звіт із позначкою «Початкова» із заповненими правильними реквізитами. Пакет документів, який включає ці дві форми, може бути сформований тільки для виправлення даних одного або декількох рядків таблиці 6. При цьому суми, зазначені в реквізитах 17–21 (нарахований дохід та ЄСВ) таблиці 6 форм «Скасовуюча» та «Початкова», повинні бути однаковими (п. 2 розд. V Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 14.04.15 р. № 435, далі – Наказ № 435, Порядок № 435; опис реквізиту 04 таблиці 6, наведений Пенсійним фондом в описі формату Звіту з ЄСВ, затвердженому Наказом № 435).

Так, щоб виправити помилку у звіті за лютий, потрібно в поточному періоді подати:

  • «скасовуючу» форму таблиці 6 з неправильно заповненим рядком;
  • «початкову» форму таблиці 6, у якій зазначено правильно всі реквізити рядка, у тому числі і реквізит 24 «ознака неповного робочого часу»;
  • титульний лист (перелік таблиць звіту).

Щоб виправити помилку у звіті з ЄСВ за квітень, потрібно одночасно подати два пакети документів.

Перший пакет документів:

  • таблиця 6 за квітень із позначкою «скасовуюча»;
  • таблиця 6 за квітень з позначкою «початкова». У ній у графі 15 зазначити правильну кількість днів трудових відносин зі звільненим працівником – 19;
  • титульний лист (перелік таблиць звіту).

Другий пакет документів:

  • таблиця 5 за лютий із позначкою «додаткова», у якій зазначають дані про працівника, що звільнився, і дату припинення з ним трудових відносин – 19 лютого;
  • титульний лист (перелік таблиць звіту) із позначкою «додаткова» (п. 4 розд. V Порядку № 435).
Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.06.2025
Резерв сумнівних боргів: у яких випадках підприємству вигідно його створювати
Розповімо, які підприємства можуть оптимізувати податок на прибуток шляхом створення резерву сумнівних боргів та як правильно сформувати цей резерв, щоб не було претензій з боку контролюючих органів. У чому полягає проблема: оптимізація об’єкта обкладення податком на прибуток для деяких підпри...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної ...
20.06.2025
Як розрахувати резерв відпусток на дату балансу
У статті розповімо про порядок формування резерву відпусток і регулярність його перегляду. Чи треба щомісячно інвентаризувати резерв? Забезпечення на оплату відпусток формується для рівномірного розподілу витрат на відпустки між звітними періодами. Його створення – обов’язок підприємства...
Нове
22.08.2025
Квартальна об’єднана звітність ФОП, звільнення від ЄСВ за себе, мінімалка для продавців підакцизних товарів: важливі зміни в ПК
Розглянемо, які зміни передбачено Законом від 16.07.2025 № 4536-ІХ щодо подання ФОП об’єднаної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ, умов звільнення від ЄСВ, мінімальної зарплати для продавців підакцизних товарів, пільг зі сплати ЄСВ для самозайнятих осіб тощо. Минулого місяця ВР України ухвалила Закон...
21.08.2025
Нематеріальні активи: нараховуємо амортизацію
У статті розглянемо порядок установлення строку корисного використання, ліквідаційної вартості, методів нарахування бухгалтерської та податкової амортизації нематеріальних активів. Після придбання нематеріальні активи розпочинають своє життя на підприємстві. Насамперед витрати на їх створення підляг...
19.08.2025
Придбання нематеріальних активів: оформлення та облік
У статті розповімо, які активи належать до нематеріальних, як відобразити їх придбання у бухгалтерському та податковому обліку, а також оформити документально. Операції з нематеріальними активами, як-от комп’ютерні програми, торгові марки, ліцензії, здійснює практично кожне підприємство. У ста...
Кращі матеріали