Інвентаризація в ході податкової перевірки: чи потрібно оформляти ПН на недостачу?
Ситуація. У вересні на нашому підприємстві проходила документальна податкова перевірка, під час якої було проведено інвентаризацію запасів і виявлено недостачу товарів за звітний період березень. Перевіряючі донарахували нам ПДВ до сплати до бюджету згідно з п. 198.5 Податкового кодексу (далі – ПК). За результатами перевірки було складено податкове повідомлення-рішення (далі – ППР) за формою В4.
Запитання. Чи потрібно підприємству оформляти зведену податкову накладну (далі – ПН) для нарахування податкових зобов’язань згідно з п. 198.5 ПК? І якщо потрібно, то за який звітний період: за період виникнення недостачі (березень) чи оформлення ППР (вересень)?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року