Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Що потрібно робити, коли заблоковано ПН/РК

11.01.2019 536 0 0

Акценти цієї статті:

  • які документи потрібно подати у разі блокування реєстрації податкових накладних (далі – ПН) і розрахунків коригування (далі – РК);
  • як потрібно подавати документи на розблокування;
  • з якої причини можуть відмовити в реєстрації ПН або РК;
  • як відобразити дані ПН або РК в декларації з ПДВ.

Якщо реєстрація ПН або РК була зупинена, то автоматичною системою ДФС формується квитанція, яку отримує як постачальник, так і покупець (п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 21.02.18 р. № 117, далі – Постанова № 117, Порядок № 117/1; п. 17 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 29.12.10 р. № 1246, далі – Порядок № 1246).

З квитанції платники ПДВ отримують таку інформацію (п. 13 Порядку № 117/1):

  • номер і дата складання ПН/РК;
  • порядковий номер ПН/РК, а також зазначена в них номенклатура товарів (послуг), коди товару згідно з УКТЗЕД, код послуг згідно з ДКПУ;
  • критерій або критерії, на підставі яких була зупинена реєстрація ПН/РК, причому з розрахованим за кожним критерієм показником;
  • пропозиція платникові ПДВ надати пояснення і копії документів, які необхідні для прийняття рішення органом ДФС про реєстрацію ПН/РК у ЄРПН.

Копії яких документів потрібно подати органу ДФС для прийняття рішення про реєстрацію заблокованої ПН/РК?

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали