Із статті ви дізнаєтесь, які документи має подати платник податків, щоб отримати сертифікат Торгово-промислової палати для підтвердження форс-мажорних обставин за податковими зобов’язаннями.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Після списання основних засобів на підприємстві часто утворюється металобрухт, який можна оприбуткувати та вигідно здати. У статті розповімо, як такі операції оформити документально та відобразити в обліку, а також чи потрібно при цьому розподіляти ПДВ.
Бібліотека Баланс № 23 «Списання майна...
Як списати майно та чи нараховувати компенсуючі податкові зобов’язання за п. 198.5 Податкового кодексу України, якщо ракетний удар знищив склад підприємства разом із товаром? У статті розповімо, як оформляти та обліковувати операцію зі списання знищеного майна, та відповімо на запитання, які...
Підприємство оплатило послуги Торгово-промислової палати з надання сертифіката, що посвідчує настання форс-мажорних обставин. На які витрати та на який бухгалтерський рахунок віднести суму такої оплати?
Бібліотека Баланс № 23 «Списання майна через знищення та непридатність»
Практична с...
Користуючись практичним керівництвом «Режими роботи та робочого часу», ви легко зорієнтуєтесь у режимах роботи, порядку їх застосування й оформлення, а також у правилах ведення обліку робочого часу при різних режимах роботи.
Тема режимів роботи та робочого часу завжди є актуальною, оск...
У сучасних умовах активного розвитку бізнесу та глобалізації все більше компаній стикаються з необхідністю відряджень працівників як по Україні, так і за кордон. У багатьох роботодавців і працівників виникають труднощі через недостатнє чітке розуміння норм законодавства, що регулює відрядження.
У ...
Осінь – старт нового навчального року. Але навчаються не тільки школярі, а й працівники, які поєднують роботу з навчанням. Такі працівники за певних умов мають право на додаткову оплачувану відпустку у зв’язку із навчанням (на період сесії, установчих занять тощо).Надання навчальної ві...
Після списання основних засобів на підприємстві часто утворюється металобрухт, який можна оприбуткувати та вигідно здати. У статті розповімо, як такі операції оформити документально та відобразити в обліку, а також чи потрібно при цьому розподіляти ПДВ.
Бібліотека Баланс № 23 «Списання майна...
Із цієї статті ви дізнаєтесь:
про вимоги законодавства щодо утилізації офісної техніки;
порядок документування та бухгалтерського обліку операцій зі списання та утилізації офісної техніки.
Бібліотека Баланс № 23 «Списання майна через знищення та непридатність»
На багатьох підприємст...
Об’єкт основних засобів частково зруйновано внаслідок бойових дій. Як оформити часткову ліквідацію та відобразити її в бухгалтерському й податковому обліку, а також визначити вартість знищеної частини? У статті розглянемо порядок документального оформлення, підходи до оцінки ліквідованої час...
Бібліотека Баланс № 21 «Змінюємо систему оподаткування: порядок дій та оподаткування перехідних операцій»
Про умови переходу до третьої групи платників єдиного податку (далі – ЄП) ми розповіли в матеріалі «Як перейти із загальної системи в третю групу єдинників». А тут...
Серія Бібліотека «Баланс» Спецтема «Гранти та МТД: облік та податкові наслідки»
Часто буває складно ідентифікувати фінансування як цільове. Водночас це важливо, адже дохід за ним визначається за спеціальними правилами НП(С)БО 15. А це впливає і на податкові наслідки.
Розгля...
Серія Бібліотека «Баланс» Спецтема «Блокування ПН/РК: порядок дій»
Ситуація. Податкову накладну (далі – ПН) було складено 28.07.2023, відправлено на реєстрацію в ЄРПН 07.08.2023 і заблоковано. Рішення про врахування Таблиці даних платника податку (далі – Таблиці)...