Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Прийняття на роботу

19.04.2017 469 0 1

Для кого ця стаття: для роботодавців, які приймають на роботу найманих працівників.

Із цієї статті ви дізнаєтеся: про порядок та склад документів, які слід оформлювати під час прийняття працівників на роботу.

Правильне оформлення трудових відносин під час прийняття працівника на роботу – важлива складова роботи кадрової служби будь-якого підприємства. Помилки можуть обійтися роботодавцю недешево, зважаючи на штрафи за порушення законодавства про працю, передбачені ст. 265 КЗпП.

Оформлення трудових відносин розпочинається з укладання трудового договору. Але під час укладання різних видів трудових договорів склад документів, які має надати працівник, а також порядок оформлення трудових відносин дещо відрізняються. Розглянемо ці особливості.

Трудовий договір – це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації чи вповноваженим ним органом або фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату та забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін (ст. 21 КЗпП).

Трудовий договір може бути:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали