Постачальник відмовляється виправляти помилки в ПН: що робити покупцю?
Виправлення помилок в обліку та звітності: практичне керівництво
Постачальник виписав податкову накладну (далі – ПН) не тією датою (не на дату першої події) і відмовляється виправляти помилку. Що робити підприємству-покупцю, щоб зберегти право на податковий кредит?
Дійсно, якщо ПН виписана не на дату першої події, то покупець не має права відобразити за нею податковий кредит. Адже така ПН не дає змоги ідентифікувати операцію.
Аби змусити постачальника виписати ПН правильною датою, покупець може подати разом із податковою декларацією з ПДВ (далі – декларація) за найближчий (чи будь-який інший) звітний період заяву зі скаргою на такого постачальника за формою додатка 8 до декларації (далі – скарга) (п. 201.10 Податкового кодексу, далі – ПК).
Нагадаємо, скарга подається виключно за бажанням платника ПДВ, якщо (п. 201.10 ПК):
- продавець товарів (послуг) зробив помилки в обов’язкових реквізитах ПН (наведені в п. 201.1 ПК) або розрахунку коригування (далі – РК);
- продавець або покупець товарів (послуг) порушив строки реєстрації ПН або РК в ЄРПН.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року