• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Постачальник відмовляється виправляти помилки в ПН: що робити покупцю?

09.07.2019 134 0 0

Постачальник виписав податкову накладну (далі – ПН) не тією датою (не на дату першої події) і відмовляється виправляти помилку. Що робити підприємству-покупцю, щоб зберегти право на податковий кредит?

Дійсно, якщо ПН виписана не на дату першої події, то покупець не має права відобразити за нею податковий кредит. Адже така ПН не дає змоги ідентифікувати операцію.

Аби змусити постачальника виписати ПН правильною датою, покупець може подати разом із податковою декларацією з ПДВ (далі – декларація) за найближчий (чи будь-який інший) звітний період заяву зі скаргою на такого постачальника за формою додатка 8 до декларації (далі – скарга) (п. 201.10 Податкового кодексу, далі – ПК).

Нагадаємо, скарга подається виключно за бажанням платника ПДВ, якщо (п. 201.10 ПК):

  • продавець товарів (послуг) зробив помилки в обов’язкових реквізитах ПН (наведені в п. 201.1 ПК) або розрахунку коригування (далі – РК);
  • продавець або покупець товарів (послуг) порушив строки реєстрації ПН або РК в ЄРПН.

Скаргу не подають, якщо:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали