Контрагент мав перерахувати кошти з казначейського рахунку, а сплатив з банківського: як діяти постачальнику?
Підприємство уклало договір на постачання товару з комунальним підприємством. За умовами договору купівлі-продажу плата за товар повинна надійти з рахунку в Казначействі. Товар було відвантажено, але оплата від замовника надійшла з банківського рахунку. Постачальник, користуючись нормою п. 187.7 Податкового кодексу (далі – ПК), не виписав податкову накладну (далі – ПН) на дату відвантаження товару. Що робити в такій ситуації бухгалтеру, розповімо в статті.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року