Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Вивчаємо показники формули в СЕА

Звітність з ПДВ: від А до Я

Акценти цієї статті:

  • які операції впливають на формування кожного показника формули в системі електронного адміністрування (далі – СЕА);
  • як змінюється ліміт реєстрації (∑Накл) у випадку збільшення або зменшення кожного показника.

Порядок роботи СЕА регламентується ст. 2001 ПК і Порядком № 569.

СЕА забезпечує автоматичний облік у розрізі платників ПДВ:

  • сум ПДВ, зазначених у складених та отриманих податкових накладних і розрахунків коригування, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ПН, РК, ЄРПН);
  • сум ПДВ, сплачених платником ПДВ при ввезенні товару в Україну;
  • коштів, які перераховувалися платником ПДВ на рахунок у СЕА, та їх залишків;
  • суми ПДВ, на яку платник ПДВ може зареєструвати ПН/РК, тобто ліміт реєстрації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
25.04.2025
Реєстрація підприємця платником ПДВ та анулювання ПДВ-реєстрації
У разі зміни системи оподаткування у підприємців часто виникає обов’язок зареєструватися платником ПДВ або анулювати ПДВ-реєстрацію. Але такі операції мають певні нюанси і наслідки, про які слід знати. Тому в статті розповімо, коли підприємець зобов’язаний зареєструватися платником ПДВ,...
07.04.2025
Коди податкової інформації для включення до складу ризикових платників ПДВ: що змінилось з 05.03.2025?
Наказом ДПС від 05.03.2025 № 195 було внесено зміни до наказу ДПС від 11.01.2023 № 17 (далі – Наказ № 195, Наказ № 17). Нагадаємо, що Наказом № 17 затверджено Довідник кодів податкової інформації, що стала підставою для розгляду питання про відповідність платника податку на додану вартість кри...
Популярне
03.04.2025
Посадова інструкція для голови фермерського господарства
У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інструкцію для голови фермерського господарства (далі – ФГ). Зокрема, з’ясуємо, які розділи повинна мати інструкція та в якому випадку в неї слід вносити зміни. У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інстру...
21.03.2025
Як ФГ визначити своїх кінцевих бенефіціарів
Юридичні особи (в т. ч. ФГ) повинні подавати інформацію про своїх кінцевих бенефіціарних власників (далі – КБВ) (або про їх відсутність). За несвоєчасне подання такої інформації передбачено штрафні санкції. Про порядок та строки такого інформування розповімо в цій статті. Юридичні особи (в т....
10.04.2025
Як прийняти нового члена до фермерського господарства
На законодавчому рівні правилам прийняття нового члена до фермерського господарства (далі – ФГ) приділено мало уваги. Водночас це одна з важливих дій, без яких не обходиться жодне ФГ. У цьому матеріалі розповімо, чим регулюється процедура прийняття нового члена до ФГ, з яких етапів вона склада...
Нове
13.05.2025
Подаємо форму № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального
У статті розповімо, як суб’єкту господарювання подати заяву за формою № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального. Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025 Перед поданням заяви на отримання ліцензії на зберігання пального суб’єкт господарювання (д...
12.05.2025
Орендна плата за землю за видатковою відомістю: що робити з невиплаченими сумами
У статті йдеться про поводження з готівкою, отриманою в банку для виплати орендної плати за землю: про строки зберігання, касові ліміти, заборону виправлень у видаткових документах, особливості депонування невиплачених сум. Сільгосппідприємство виплачує орендну плату за земельні ділянки фізичним осо...
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
Кращі матеріали