Що робити покупцю, якщо постачальник відмовляється розблоковувати податкову накладну
Cитуація: податкову накладну (далі – ПН), яка була направлена постачальником на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), заблокували. При цьому протягом певного часу постачальник не вчиняє жодних дій для її розблокування.
У чому питання: чи може покупець щось зробити, щоб розблокувати ПН (подати документи для розблокування замість постачальника, скаргу в ДПС на постачальника, позов проти постачальника із вимогою вчинити дії для розблокування ПН та ін.)?
Коротка відповідь: так, варіант виходу із цієї ситуації є. Розглянемо його докладніше в консультації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року