Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оновлення відомостей про кінцевих бенефіціарів: встигнути до 11 жовтня!

22.06.2021

Актуальність статті. 11 червня 2021 року було офіційно опубліковано Положення про форму та зміст структури власності, затверджене наказом Мінфіну від 19.03.21 р. № 163 (далі – Положення № 163). Документ набирає чинності через місяць з дня його офіційного опублікування, тобто з 11 липня 2021 року. І саме із цієї дати починається відлік тримісячного терміну для подання оновленої інформації про кінцевих бенефіціарів юросіб. Як швидко та без помилок підготувати необхідні документи, у якій спосіб та в які строки слід подати їх держреєстратору, щоб не натрапити на штрафні санкції, ви дізнаєтесь із цієї статті.

Що треба зробити? Юрособи повинні підтвердити відомості про своїх кінцевих бенефіціарів починаючи з 11 липня та не пізніше 11 жовтня 2021 року. Проінформуйте про це керівництво та власників підприємства, адже визначення бенефіціарів – то їх справа і відповідальність! Ваша ж справа як бухгалтера – вчасно про це повідомити і, можливо, технічно допомогти з поданням відомостей, якщо на підприємстві немає юриста.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
15.12.2025
Металобрухт, отриманий від списання основних засобів: оприбуткування та реалізація
Після списання основних засобів на підприємстві часто утворюється металобрухт, який можна оприбуткувати та вигідно здати. У статті розповімо, як такі операції оформити документально та відобразити в обліку, а також чи потрібно при цьому розподіляти ПДВ. Списання майна через знищення та непридатність...
11.12.2025
Придбаваємо алкоголь для корпоративу: чи потрібна ліцензія?
Підприємство придбаває алкогольні напої, щоб пригощати учасників новорічного заходу, а також готує для співробітників та партнерів подарунки, у складі яких буде пляшка алкоголю. Якими можуть бути наслідки? Керівництвом нашого підприємства прийнято рішення придбати алкогольні напої, які подаватимутьс...
04.12.2025
Об’єкт основних засобів частково зруйнований у ході військових дій: як відобразити в обліку часткову ліквідацію та яка може бути альтернатива?
Об’єкт основних засобів частково зруйновано внаслідок бойових дій. Як оформити часткову ліквідацію та відобразити її в бухгалтерському й податковому обліку, а також визначити вартість знищеної частини? У статті розглянемо порядок документального оформлення, підходи до оцінки ліквідованої части...
Популярне
16.11.2025
Облік незрілих насаджень у садівництві
Із цієї статті ви дізнаєтеся: як вести облік незрілих насаджень у садівництві, документально оформити та відобразити в обліку оприбуткування врожаю, отриманого від таких насаджень. Включення насаджень до складу незрілих Для цілей обліку багаторічними насадженнями (у нашому випадку – сад) ува...
17.11.2025
Облік сільськогосподарських багаторічних насаджень
У статті узагальнено правила класифікації, документування та бухгалтерського обліку багаторічних насаджень у сільському господарстві, включаючи порядок їх створення, введення в експлуатацію та подальшу амортизацію. Облік багаторічних насаджень у сільському господарстві має низку особливостей, оскіль...
22.09.2025
Убуток зерна під час доробки: як відобразити в бухобліку
Доробка зерна завжди пов’язана з природними втратами маси. У статті ми розповімо, як сільгосппідприємствам – як тим, що мають власні потужності, так і тим, що передають зерно на елеватор, – правильно показати ці втрати в бухобліку. Доробка зерна завжди пов’язана з природними ...
Нове
16.12.2025
Документальне оформлення операцій зі списання майна
Списання запасів та основних засобів через фізичне чи моральне старіння, непридатність або форс-мажорні обставини потребує чіткого документального підтвердження. У статті розповімо, які документи слід оформити в разі списання майна, та наведемо їх зразки для використання на практиці. Списання майна ...
16.12.2025
Списання зіпсованих запасів: документальне оформлення та облік
Як діяти підприємству, якщо запаси зіпсувалися внаслідок ворожої атаки, тривалого відключення електроенергії або закінчення строку придатності? У статті розглянемо порядок дій у цій ситуації, документальне оформлення списання та його відображення в бухгалтерському та податковому обліку. Списання май...
15.12.2025
Металобрухт, отриманий від списання основних засобів: оприбуткування та реалізація
Після списання основних засобів на підприємстві часто утворюється металобрухт, який можна оприбуткувати та вигідно здати. У статті розповімо, як такі операції оформити документально та відобразити в обліку, а також чи потрібно при цьому розподіляти ПДВ. Списання майна через знищення та непридатність...
Кращі матеріали