Внесено зміни до Положення про порядок реєстрації та ліцензування банків
19.05.2017 127 0 0
Нацбанк прийняв постанову від 16.05.17 р. № 38 "Про затвердження Змін до Положення про порядок реєстрації та ліцензування банків, відкриття відокремлених підрозділів".
Зокрема, передбачено, що одночасно з документами на паперових носіях, які подаються до Нацбанку відповідно до цього Положення, також подаються копії цих документів в електронному вигляді (далі - електронні копії документів).
Електронні копії документів мають створюватись у вигляді файлів, які містять скановані з паперових носіїв зображення документів.
Сканування з паперових носіїв зображення документів здійснюється з урахуванням таких вимог:
документ сканується в файл формату pdf;
сканована копія кожного окремого документа зберігається як окремий файл;
файл повинен мати коротку назву латинськими літерами, що відображає зміст та реквізити документа;
документи, що містять більше однієї сторінки, скануються в один файл;
роздільна здатність сканування не нижче ніж 300 dpi.
Документи в електронному вигляді можуть подаватися на цифрових носіях або надсилатися засобами електронної пошти Нацбанку (для банків).
Постанова набрала чинності 18 травня 2017 року.
Коментарі до матеріалу