Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Встановлено порядок складання протоколів про адмінправопорушення

17.08.2016

Мін'юст прийняв наказ від 12.08.16 р. № 2473/5 «Про затвердження Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення в сфері державної реєстрації».

Інструкція встановлює порядок складання протоколів про адмінправопорушення, оформлення і зберігання матеріалів справ про адмінправопорушення уповноваженими на те посадовими особами Мін'юсту, головних територіальних управлінь юстиції в АР Крим, в областях, містах Києві та Севастополі та подання органам, уповноваженим розглядати справи про адмінправопорушення, протоколів і матеріалів справ, відповідальність за вчинення яких передбачена частинами першою - четвертою статті 166-11 і статтею 166-23 Кодексу про адміністративні правопорушення.

Повноваженнями щодо складання протоколів про адмінправопорушення наділені секретарі комісій з розгляду скарг у сфері державної реєстрації, а в разі відсутності секретаря - особа, яка виконує його обов'язки.

Якщо правопорушення вчинено кількома особами, протокол складається на кожну особу окремо. У разі вчинення однією особою кількох окремих адміністративних правопорушень протоколи складаються щодо кожного з вчинених правопорушень.

Наказ Мінюсту від 12.08.16 р. № 2473_5.doc
Завантажити
Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято Закон щодо поновлення перебігу позовної давності Мінфін оприлюднив проєкти професійних стандартів «Головний бухгалтер бюджетної установи» та «Бухгалтер бюджетної установи» ДПС відповідає на актуальні запитання платників податкі...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
21.05.2025
Повноваження посадових осіб акціонерного товариства у разі здійснення операцій з нерухомістю: судова практика
Розглянуто повноваження посадових осіб акціонерного товариства під час здійснення операцій з нерухомістю. Застосовуючи ст. 92 Цивільного кодексу (далі – ЦК), слід оцінювати не лише дотримання посадовою особою всіх положень законодавства, статуту, рішень загальних зборів учасників/акціонерів то...
21.05.2025
МОН пропонує змінити процедуру працевлаштування працівників закладів дошкільної освіти
Міністерство освіти і науки пропонує для громадського обговорення проєкт Процедури перевірки відповідності кандидатів на посади працівників закладів дошкільної освіти, інших суб’єктів освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти вимогам, визначеним ч. 3 ст. 25 Закону від 06.06.2024 № 37...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Кращі матеріали