Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Робота нотаріусів по-новому: проблеми держреєстрації

17.05.2016

Сьогодні нотаріуси наділені великим обсягом повноважень, зокрема, можуть здійснювати державну реєстрацію нерухомості без вчинення нотаріальної дії щодо такого майна.

За три місяці 2016 року ці фірми здійснили понад 300 тис. реєстраційних дій.

Двигуном цього процесу стала нова редакція Закону №1952-IV від 1 липня 2004 року «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», яка вступила в законну силу з 1 січня 2016 року. Одним з її нововведень стала зміна організаційної системи державної реєстрації прав.

Нотаріуси, коментуючи ці зміни, відзначають як їх плюси, так і мінуси. До перших вони відносять розширення своїх можливостей, і як наслідок, збільшення заробітку. Однак, мінусів теж називають чимало.

За словами практиків, основними причинами, через які нотаріуси все ж побоюються проводити операції по реєстрації майна та бізнесу, є проблеми з мінливим програмним забезпеченням, а також деяка неврегульованість законодавства.

Скаржаться нотаріуси і на відсутність інструкцій і роз'яснень з найбільш проблемних питань, адже вони як посадові особи несуть повну відповідальність за вчинення службових дій, і єдина практика, а також чіткий процес, є основою їх діяльності.

Розуміючи проблеми, з якими щодня стикаються нотаріуси, Мін'юст розбирає найбільш часто зустрічаються проблемні питання і дає свої роз'яснення.

Докладніше дивись за посиланням: http://sud.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
18.09.2025
Реформа податкової: бізнес за впровадження антикорупційних механізмів
Представлено опитування великого бізнесу щодо проблем взаємодії із податковою та очікувань від реформи ДПС. Про що йшлося і які висновки – дивіться нижче. Більше за темою: Перевірки-2025: коли діє мораторій? Мораторій на безпідставні перевірки - 2025: що змінилося? Корупційні ризики залишают...
18.09.2025
Дайджест новин «Бізнес без бар’єрів» за серпень 2025 року
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. «Бізнес без бар’єрів» – спільнота компан...
18.09.2025
ІТ-компанії з інновацій у сфері держпослуг можуть отримати до 150 тис. євро
Україна стрімко цифровізує державні послуги, однак інституції часто стикаються з труднощами у швидкому впровадженні інновацій у відповідь на нові виклики. Саме тому GovTech Lab Ukraine відкриває для стартапів (серії А+) і технологічних компаній – як українських, так і міжнародних – можли...
Кращі матеріали