Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Робота нотаріусів по-новому: проблеми держреєстрації

17.05.2016

Сьогодні нотаріуси наділені великим обсягом повноважень, зокрема, можуть здійснювати державну реєстрацію нерухомості без вчинення нотаріальної дії щодо такого майна.

За три місяці 2016 року ці фірми здійснили понад 300 тис. реєстраційних дій.

Двигуном цього процесу стала нова редакція Закону №1952-IV від 1 липня 2004 року «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», яка вступила в законну силу з 1 січня 2016 року. Одним з її нововведень стала зміна організаційної системи державної реєстрації прав.

Нотаріуси, коментуючи ці зміни, відзначають як їх плюси, так і мінуси. До перших вони відносять розширення своїх можливостей, і як наслідок, збільшення заробітку. Однак, мінусів теж називають чимало.

За словами практиків, основними причинами, через які нотаріуси все ж побоюються проводити операції по реєстрації майна та бізнесу, є проблеми з мінливим програмним забезпеченням, а також деяка неврегульованість законодавства.

Скаржаться нотаріуси і на відсутність інструкцій і роз'яснень з найбільш проблемних питань, адже вони як посадові особи несуть повну відповідальність за вчинення службових дій, і єдина практика, а також чіткий процес, є основою їх діяльності.

Розуміючи проблеми, з якими щодня стикаються нотаріуси, Мін'юст розбирає найбільш часто зустрічаються проблемні питання і дає свої роз'яснення.

Докладніше дивись за посиланням: http://sud.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали