Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Робота нотаріусів по-новому: проблеми держреєстрації

17.05.2016

Сьогодні нотаріуси наділені великим обсягом повноважень, зокрема, можуть здійснювати державну реєстрацію нерухомості без вчинення нотаріальної дії щодо такого майна.

За три місяці 2016 року ці фірми здійснили понад 300 тис. реєстраційних дій.

Двигуном цього процесу стала нова редакція Закону №1952-IV від 1 липня 2004 року «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», яка вступила в законну силу з 1 січня 2016 року. Одним з її нововведень стала зміна організаційної системи державної реєстрації прав.

Нотаріуси, коментуючи ці зміни, відзначають як їх плюси, так і мінуси. До перших вони відносять розширення своїх можливостей, і як наслідок, збільшення заробітку. Однак, мінусів теж називають чимало.

За словами практиків, основними причинами, через які нотаріуси все ж побоюються проводити операції по реєстрації майна та бізнесу, є проблеми з мінливим програмним забезпеченням, а також деяка неврегульованість законодавства.

Скаржаться нотаріуси і на відсутність інструкцій і роз'яснень з найбільш проблемних питань, адже вони як посадові особи несуть повну відповідальність за вчинення службових дій, і єдина практика, а також чіткий процес, є основою їх діяльності.

Розуміючи проблеми, з якими щодня стикаються нотаріуси, Мін'юст розбирає найбільш часто зустрічаються проблемні питання і дає свої роз'яснення.

Докладніше дивись за посиланням: http://sud.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців
Європейський Союз запускає Систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System – EES). Це електронна база, яка автоматично фіксуватиме всі перетини зовнішніх кордонів ЄС громадянами третіх країн, у тому числі українцями. Більше за темою: Водій підприємства втік під час закордонного відрядження: як...
15.09.2025
Як військовозобов’язаному відновити втрачений військовий квиток
Військовий квиток може існувати в електронному та паперовому вигляді, але саме паперовий документ залишається обов’язковим для багатьох процедур. Більше за темою: Укладення трудового договору між підприємцем і працівником: чи потрібен військовий квиток? Військовий квиток може існувати в ...
15.09.2025
Програма дій Уряду на 2025 рік: ключові пріоритети
Програма дій на 2025 рік визначає чіткі цілі, пріоритети й індикатори виконання. Це конкретний план, який дозволяє відстежувати прогрес і робити державні рішення зрозумілими для громадян. Кабмін схвалив Програму дій на 2025 рік і передав її до Верховної Ради. Документ визначає чіткі цілі, пріор...
Кращі матеріали