Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Порядок ведення та форми Реєстру заяв про розстрочення грошових зобов’язань

Редакція

25.07.2017 112 0 0

Мінфін прийняв наказ від 30.05.2017  № 540 «Про затвердження Порядку ведення та форми Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу».

Документом затверджено:

   Порядок ведення Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу;

   форму Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу.

Цей Порядок визначає процедуру внесення інформації до Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу (далі - Реєстр заяв), систему обліку інформації про заяви та інші документи, пов’язані з наданням розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, та механізм ведення такого Реєстру заяв.

Операційний день для отримання заяв дорівнює робочому часу робочого дня контролюючого органу.

Інформація про заяви, отримані протягом операційного дня, що підтверджується відміткою контролюючого органу, вноситься до Реєстру заяв протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження.

У разі надходження заяви до контролюючого органу після завершення операційного дня інформація про таку заяву вноситься до Реєстру заяв протягом наступного операційного дня.

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали